return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Het is 06:45 en ik moet zo gaan werken, wie is nog meer de lul op de zaterdag? (pg. 2)
View this Thread in Original format
moogwai
pff... zatermorgen slaap ik altijd uit :p

Maar goed.. nu mijn stage is afgelopen.. moet ik ook maar eens aan de slag gaan... want goed leven is duur :(

quote:
Originally posted by New Wave

iedereen was van de straat en zat voor die kut TV.....alle vrouwen waren maximuts aan het kijken.......alle heren waren hun auto aan het wassen in de zon........van mier moge het zo blieven.

Latol

lol.. ik heb naar de bruiloft gekeken en de auto gewassen :D
New Wave
auto wassen + bruiloft kijken .....tering.....ACTIEF ben jij :p

---------------

Ghallo ik Ben Tin

whil jij thelupon kopeh?

is gheel maklijk en voldelig

Ik ook Ben, ook sjinees ben, en ben Bellen, met Ben, alles lekkol gloedkopel.

latol

:D
HiGH_NrG
Hmmz ik ben op zaterdag ook de lul...werken van 8 tot 4..

w00p w00p :D
Optimus
quote:
Originally posted by New Wave
Ghallo ik Ben Tin

whil jij thelupon kopeh?

is gheel maklijk en voldelig

Ik ook Ben, ook sjinees ben, en ben Bellen, met Ben, alles lekkol gloedkopel

Ghehehe, hoer!:D

"Een hele goedemiddag, U spreekt met *edit* van Ben Nederland, ik ben op zoek naar mevrouw/meneer ..."

"Bel ik gelegen, mevrouw/meneer ..."

"Het is namelijk zo, ik bel u naar aanleiding van een brief die ik ontvangen heb, waarin u aangeeft dat u het abonnement bij Ben wilt opzeggen. Nou bent u een goede klant bij Ben, en Ben ziet haar klanten niet graag vertrekken, en darom bel ik u, om samen met u de mogelijkheden te bekijken wat ik nog voor u kan betekenen. Zou ik om te beginnen mogen vragen waarom u het abonnement wilt opzeggen?"

Mijn standaard opening:D:D:D
TranceFool
quote:
Originally posted by Optimus

mensen bellen:D:D:D

werk bij Relatiebeheer van Ben:D

relaxed :)
Flipper01
Deze postbode hoeft pas om 9:30 uur te beginnen :D:p
Het was vandaag errug rustig dus ik was al om 13:00 uur klaar! Het was heerlijk rustig op straat I-DE-AAL.
En daarna ben ik lekker gaan windsurfen!! Echt heerlijk weer, zo mag het van mij de hele winter zijn!!
tijs08
het klinkt natuurlijk aardig lomp, maar ik zou wel.. willen werken op Zaterdag! het probleem is alleen dat waar ik werk zaterdag altijd geen plek is, al teveel part-timers, wel jammer want ik loop niet graag 13 EURO/UUR mis!!! ach doordeweeks is het ook te doem met 10 E!! maar goed, weer een voordeel, ik BEN helemaal uitgerust voor bijvoorbeeld weer Tiestosolo!!

greetzzz
tijs08
quote:
Originally posted by Flipper01

En daarna ben ik lekker gaan windsurfen!!

VET!!!

doe ik ook, alleen kheb nog geen wet-suit... :(
basvh
ik ben postbode, moet van 7 tot uur of twaalf werken,
Gurian
Ik moest vandaag ook werken en wel van half 10 tot 17:00.
Ik werk in de supermarkt als vakkenvuller (lekka hoog niveau werk:D)

Gekhous
quote:

"Een hele goedemiddag, U spreekt met Meneer Sjinees van Ben Nederland, ik ben op zoek naar mevrouw/meneer ...

nee, ik heb zojuist deze telefoon gejat en benŠ nu op weg naar de zwarte markt om dit uiterst beroerde netwerk van een benŠ ervanaf te jassen!! goedemiddag meneer Sjinees

quote:

"Het is namelijk zo, ik bel u naar aanleiding van een brief die ik ontvangen heb, waarin u aangeeft dat u het abonnement bij Ben wilt opzeggen. Nou bent u een goede klant bij Ben, en Ben ziet haar klanten niet graag vertrekken, en darom bel ik u, om samen met u de mogelijkheden te bekijken wat ik nog voor u kan betekenen. Zou ik om te beginnen mogen vragen waarom u het abonnement wilt opzeggen?"

nou... het is benŠ... en dat is nader gezien toch best wel beroerd... goedemiddag meneer Sjinees
Optimus
quote:
Originally posted by Gekhous

nee, ik heb zojuist deze telefoon gejat en benŠ nu op weg naar de zwarte markt om dit uiterst beroerde netwerk van een benŠ ervanaf te jassen!! goedemiddag meneer Sjinees

"Maar meneer, bent u zich ervan bewust dat u op de zwarte markt veel duurder uit bent dan het aanbod wat ik u nu ga doen?"

quote:
Originally posted by Gekhous

nou... het is benŠ... en dat is nader gezien toch best wel beroerd... goedemiddag meneer Sjinees

"Maar meneer, ik merk dat u twijfelt, waar twijfelt u aan?"
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement