|
FavvoLive set , Just nu ?
|
View this Thread in Original format
| Jre |
Armin van Buuren - Live From Club Eau (06-02-2001)
Fyy fan va bra!
1) Sonic inc. - the taste of summer (fire and ice vital mix)
2) Utah Saints - Lost Vagueness (Oliver Liebs Main Mix)
3) Liquid - Liquidation (marco V remix)
4) Coast 2 Coast - Home (Dj Tiesto Remix)
5) Drax and Scott Mac - Sublime (Darkstar remix)
/ Jre |
|
|
| Trancefella |
| hehe... Har bara hört Utah Saints, Men eftersom det e mixar från Marco o Tiesto, så litar ja på dig :) |
|
|
| King of Clubs |
Detta liveset har jag lyssnat väldigt mycket på, på sistone:
Armin Van Buuren - Live At Club Eau 22-12-2001 (Tack X-dream :))
----------
1. Taiko - Silence (Remix)
2. Katana - Fancy Fair
3. Andy Ling - Fixation (Airwave Remix)
4. Speedy J - Electric Deluxe
5. Taskforce - Touch Me (The Thrillseekers Remix)
6. Mauro Picotto - Verdi (Megamind Mix)
7. Paul van Dyk - For An Angel
8. Pale-X - Eightball
9. Binary Finary - 1999 (Gouryella Remix)
10. Fire & Ice - Souvenir De Chine
11. Ransom - My Dance (Ferry Corsten Remix)
12. Avalanche a.k.a. Yahel - Friend Zone
13. Paul van Dyk - The Riddle (Vandit Mix)
14. D-Factor - The Wrong Shake
15. Armin - Blue Fear
16. Sasha - Xpander
17. Alibi - Eternity (Original IC Mix)
18. Freefall - Skydive
19. Armin - Communication
20. Sharpside- Spacecruisin
21. Sharpside - Spacecruisin (Rotation)
22. Lange - Drifting Away (Lange's Sunset Dub)
----------
så jävla bra :) |
|
|
| Trancefella |
| Riktigt fin tracklist ovan! Måste ladda ner... *kubba kubba* |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Detta liveset har jag lyssnat väldigt mycket på, på sistone:
Armin Van Buuren - Live At Club Eau 22-12-2001 (Tack X-dream :))
så jävla bra :) |
Det är ju sant att det är bra....Men nu så har jag börjat lyssna på detta...
dj_tiesto_-_live_at_dutch-dimension_solo_tour_holland-sat-02-02-2002-twcmp3
Mycket skönt.... |
|
|
| Trancefella |
| jo, hans solo tour vart ju rättså lyckad, som SVERIGES vinnst av Handbolls EM!!!! YEHA!!!!! |
|
|
| Beamish |
Scott Bond @ Trance Energy eller @ BaiaBeach
man ryser... |
|
|
| Trancefella |
Hmm.. Har inte hört han @ Baia Beach, men Trance Energy...
Ujuj, drömmer om att få vara där snart! :o |
|
|
|
|