return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
FavvoLive set , Just nu ?
View this Thread in Original format
Jre
Armin van Buuren - Live From Club Eau (06-02-2001)

Fyy fan va bra!

1) Sonic inc. - the taste of summer (fire and ice vital mix)
2) Utah Saints - Lost Vagueness (Oliver Liebs Main Mix)
3) Liquid - Liquidation (marco V remix)
4) Coast 2 Coast - Home (Dj Tiesto Remix)
5) Drax and Scott Mac - Sublime (Darkstar remix)

/ Jre
Trancefella
hehe... Har bara hört Utah Saints, Men eftersom det e mixar från Marco o Tiesto, så litar ja på dig :)
King of Clubs
Detta liveset har jag lyssnat väldigt mycket på, på sistone:

Armin Van Buuren - Live At Club Eau 22-12-2001 (Tack X-dream :))

----------
1. Taiko - Silence (Remix)
2. Katana - Fancy Fair
3. Andy Ling - Fixation (Airwave Remix)
4. Speedy J - Electric Deluxe
5. Taskforce - Touch Me (The Thrillseekers Remix)
6. Mauro Picotto - Verdi (Megamind Mix)
7. Paul van Dyk - For An Angel
8. Pale-X - Eightball
9. Binary Finary - 1999 (Gouryella Remix)
10. Fire & Ice - Souvenir De Chine
11. Ransom - My Dance (Ferry Corsten Remix)
12. Avalanche a.k.a. Yahel - Friend Zone
13. Paul van Dyk - The Riddle (Vandit Mix)
14. D-Factor - The Wrong Shake
15. Armin - Blue Fear
16. Sasha - Xpander
17. Alibi - Eternity (Original IC Mix)
18. Freefall - Skydive
19. Armin - Communication
20. Sharpside- Spacecruisin
21. Sharpside - Spacecruisin (Rotation)
22. Lange - Drifting Away (Lange's Sunset Dub)
----------



så jävla bra :)
Trancefella
Riktigt fin tracklist ovan! Måste ladda ner... *kubba kubba*
x-dream
quote:
Originally posted by King of Clubs
Detta liveset har jag lyssnat väldigt mycket på, på sistone:

Armin Van Buuren - Live At Club Eau 22-12-2001 (Tack X-dream :))




så jävla bra :)


Det är ju sant att det är bra....Men nu så har jag börjat lyssna på detta...

dj_tiesto_-_live_at_dutch-dimension_solo_tour_holland-sat-02-02-2002-twcmp3

Mycket skönt....
Trancefella
jo, hans solo tour vart ju rättså lyckad, som SVERIGES vinnst av Handbolls EM!!!! YEHA!!!!!
Beamish
Scott Bond @ Trance Energy eller @ BaiaBeach

man ryser...
Trancefella
Hmm.. Har inte hört han @ Baia Beach, men Trance Energy...
Ujuj, drömmer om att få vara där snart! :o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement