|
[26-05-2006] In Progress - Winkel van Sinkel, Utrecht (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
| Alright. Officieel heb ik de volgende dag nog 2 andere dingen (tegelijk :clown: ) met het verschil dat het ene wel te combineren is met een feest (weliswaar lastig, maar 'tKAN :D ) en het andere niet. Daar moet ik nu ik weet dat er bekenden komen even vervanging voor regelen en dan kan ik er ook gewoon bij zijn :toocool: . Zowieso ben ik nog nooit in de winkel geweest dus ik ben benieuwd. Meestal valt Utreg' mij niet tegen in elk geval :wtf: . |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Alright. Officieel heb ik de volgende dag nog 2 andere dingen (tegelijk :clown: ) met het verschil dat het ene wel te combineren is met een feest (weliswaar lastig, maar 'tKAN :D ) en het andere niet. Daar moet ik nu ik weet dat er bekenden komen even vervanging voor regelen en dan kan ik er ook gewoon bij zijn :toocool: . Zowieso ben ik nog nooit in de winkel geweest dus ik ben benieuwd. Meestal valt Utreg' mij niet tegen in elk geval :wtf: . |
Niet zoveel gelul Kolkmans, netzoals vroeger, gewoon komen :p |
|
|
| kolkiewolkie |
Hmmm, ik lees net dat die nacht sander kleinenberg op de nacht van Almelo staat te draaien. Voor hetgeen ik de volgende dag doe misschien een beter alternatief... :nervous: .
*is in dubio* |
|
|
| Lynxx |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Hmmm, ik lees net dat die nacht sander kleinenberg op de nacht van Almelo staat te draaien. Voor hetgeen ik de volgende dag doe misschien een beter alternatief... :nervous: .
*is in dubio* |
Maar jij vind Sander Kleinenberg heel niet leuk, dus ga maar naar Utreg! |
|
|
| franzelare |
ik ga mijn best doen hiervoor, maar de nacht ervoor weet ik ook niet zeker of ik het haal want moet naar dresden naar een escalatie volgende week :(
en wil die vrijdag eigenlijk op pad om een nieuwe cam te gaan kopen
zoals altijd zie ik dus wel weer waar ik uit kom! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Lynxx
Maar jij vind Sander Kleinenberg heel niet leuk, dus ga maar naar Utreg! |
Hahhaaha, goedzo Lynxx! :D
Kom je ook mee met Gerdinand?
Frans: KOMEN SLET!, dan roken we er 1...of 5! |
|
|
| eieregooie |
Hmm...
Woensdag Diggers, donderdag ASOT, vrijdag dit, zaterdag Sander...
Tis wel gezellie, maar ik vrees dat dit ook weleens af zou kunnen vallen... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Hmm...
Woensdag Diggers, donderdag ASOT, vrijdag dit, zaterdag Sander...
Tis wel gezellie, maar ik vrees dat dit ook weleens af zou kunnen vallen... |
Ruub, nu moet ik me nog mentaal aan voorbereiden ook nog op volgende week, gezien het feit dat ik je 2x live in actie mag meemaken! |
|
|
| eieregooie |
| Nog niets is zeker :toothless Maar ik verwacht toch in ieder geval wel bij Diggers te zijn :D |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Nog niets is zeker :toothless Maar ik verwacht toch in ieder geval wel bij Diggers te zijn :D |
Gezelligheid! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Nog niets is zeker :toothless Maar ik verwacht toch in ieder geval wel bij Diggers te zijn :D |
Mocht je nog geen kaarten hebben, ik heb er eventueel nog wel 2 over. |
|
|
| eieregooie |
| Ik heb geen kaarten nee, maar dat is geen punt :p |
|
|
|
|