|
[10-06-2006] Nature Challenge Presents Tiesto - Veerhaven, Rotterdam (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by moogwai
Helaas kan ik hier niet naar toe, want dan ben ik bij Guus Meeuwis In Concert @ Philips Station :eek:
:p |
Met je broers en zussen?? :p |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by tijs08
Met je broers en zussen?? :p |
Met mijn vriendjes en vriendinnetjes, dus ik ga dan ook puur voor de gezelligheid :tongue3 Ach en omdat ik nog regelmatig in Tilburgse studentenkroegen te vinden ben, kan ik zelfs nog wat nummers meebleren :toothless |
|
|
| HBtje |
| Avondje breezah-chickies kijken :toothless |
|
|
| Chicane |
| Ik ga hier zeer zeker bij proberen te zijn, Tiesto bij de Erasmusbrug vorig jaar was ook zeer geslaagd. |
|
|
| Rubenderonde |
| quote: | Originally posted by jp
:disbelief |
ROFL!:disbelief |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
ikke ook, maar niet voor tostie... :-)
ik heb zo'n verschrikkelijke hekel aan gelieg!!!
"Speciaal voor deze show onderbreekt Tiësto zijn wereldtournee."
en de in isos 5 party dan? hij is die week sowieso in nederland :whip: :whip: :whip:
foei!! |
Je loopt te zeiken om te kunnen zeiken :rolleyes: |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by DjRV
Je loopt te zeiken om te kunnen zeiken :rolleyes: |
ik houd er niet van als de waarheid verdraaid wordt omwille van publiciteit een aandacht. dat heeft tostie niet nodig lijktm e. |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
ik houd er niet van als de waarheid verdraaid wordt omwille van publiciteit een aandacht. dat heeft tostie niet nodig lijktm e. |
Het lijkt mij dat hij dat zelf ook wel weet,misschien moet je even verder denken en brengt een organisatie dit zo. Snap alleen niet waarom jij er een uur minder om zou slapen. |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by DjRV
Het lijkt mij dat hij dat zelf ook wel weet,misschien moet je even verder denken en brengt een organisatie dit zo. Snap alleen niet waarom jij er een uur minder om zou slapen. |
ik geef slechts mijn mening. over mijn nachtrust hoef je je geen zorgen te maken,..
wat tiesto weet, en wat zijn platenmaatschappij doet, dat zijn 2 verschillende dingen.
vind het gewoon slecht...
tiesto doesn't need this... |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
ik geef slechts mijn mening. over mijn nachtrust hoef je je geen zorgen te maken,..
wat tiesto weet, en wat zijn platenmaatschappij doet, dat zijn 2 verschillende dingen.
vind het gewoon slecht...
tiesto doesn't need this... |
je doet echt moeilijk, zo gaat dit al jaren in de scene, bij welke dj dan ook. |
|
|
| eieregooie |
| Is er een terrein dan? |
|
|
|
|