|
הפתעה בישראל (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
חחחחחחח
ומה הקשר לגנרל זיני??? או לעראפת??? |
מה זאת אומרת מה הקשר???
זה הרי ברור מה הקשר
כל אידיוט או בעצם רק אידיוט מבין את הקשר...:p |
|
|
| Gil Shwarts |
אז זהו שזה לא קשור וזה כי חורף!
חחחחחחחחח
מחר אני הולך לשם ואם אני לא יימצא ת'וינילים שהחבאתי... אני הופך ת'מקום!!!
:) |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אז זהו שזה לא קשור וזה כי חורף!
חחחחחחחחח
מחר אני הולך לשם ואם אני לא יימצא ת'וינילים שהחבאתי... אני הופך ת'מקום!!!
:) |
החבאת אותם???? |
|
|
| Gil Shwarts |
דהההההההה :)
אם לא הייתי מחביא אותם לא הייתי מספר לכם כאן :)
טוב יאללה אני זז לפורום
אני מופיע עוד חצי שעה
אגב, אני ישדר את הסט באינטרנט (השתכללו) בפורום :)
אני ייתן לכם ת'פרטים בהמשך
אחורי זה |
|
|
| Gil Shwarts |
פתחו ווינאמפ
תלחצו CTRL + L
תרשמו בתיבה את זה
212.179.198.175:8000
והאזנה נעימה :)
רשימת הטראקים תופיע אחורי זה :):D |
|
|
| Hell_Copter |
אחי...
החיבור עבד והכל
אבל לא שמעתי כלום
אני עדיין לא שומע
זה מראה כאילו זה רץ... יעני הדקות
אבל לא שומעים שום דבר.... |
|
|
| DJ-Energy |
| נו אחי השגת את הווינלים?? |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
נו אחי השגת את הווינלים?? |
אין סיכוי שגיל לקח אותם כי
אני לקחתי אותם חחחחחח....
מצאתי וינלים מוחבאים שם
ואז הבנתי שאלה שלו....
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
סתם גיל לא לקחתי כלום אפילו לא הייתי קרוב לת"א |
|
|
| TranceGiant |
gooood
and if gil wrote what i think he did--SPHONGLE album, then THREATENED who thats gonna take MY sphongle album away. I dare you i double dare you motherf*ckers! :) sorry too much pulp fiction
anyway, no1 enters this shop until im not in, thats gonna be in 8 months or so :stongue: |
|
|
| NeMeSiS1234 |
yeees...and im sure that every one here will wait for u...right
:stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Gil Shwarts |
סעמק אני לא מבין את זה...
נסעתי עד לשם
וכשהגעתי הם אמרו לי שכבר אין להם ת'וינילים האלה! הלכתי לאן שהחבאתי אותם ומצאתי רק את מרקו וי...
לא נורא לפחות לקחתי אותו :)
ואת האוסף של שפונגל שאגב עולה 180 שקל! |
|
|
| TranceGiant |
:whip: :whip: :whip:
my (!!) sphongle albuuuuuuuuuuummmm :rolleyes:
:mad: damn ya :mad:
*launches several rockets aiming ber sheva*
:D oh well enjoy the disc..ill find elsewhere :sadgreen: |
|
|
|
|