return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
להתקשר לבזק \ חו"ל דרך האקספלורר
View this Thread in Original format
Shahar
לא יודע מי מכיר את זה אבל עכשיו ראיתי תתוכנה הזאת
אפשר להתקשר דרכה לבזק ולחו"ל דרך האקספלורר
ובקרוב גם לפלאפונים
תוכנה נראית בת זונה ושווה ניצול כי בטח יקחו עליה כסף בקרוב
http://www.palore.com/SpearCast/Download2.aspx
gErver
באסה שזה תומך רק באקספלורר..
DjChook
שחר מעיון קל בתוכנה אני רואה שאפשר להתקשר לעסקים
במקומות שונים בעולם
ולא למספרים סתם ככה

בכל מקרה, לדעתי אם אתם מתקשרים לחו"ל עדיף כבר לעשות חשבון ב
SKYPE
ולדבר דרכו, זה לא כזה יקר :)
gErver
יש מצב שתפרט יותר על סקייפי ?
sabi10
quote:
Originally posted by DjChook
שחר מעיון קל בתוכנה אני רואה שאפשר להתקשר לעסקים
במקומות שונים בעולם
ולא למספרים סתם ככה

בכל מקרה, לדעתי אם אתם מתקשרים לחו"ל עדיף כבר לעשות חשבון ב
SKYPE
ולדבר דרכו, זה לא כזה יקר :)


לפי הבנתי זה פעול כמו בעקרון של מספר 1-800

העסק משלם לאתר ואז אתה יכול להתקשר חינם אל אותו העסק
DjChook
quote:
Originally posted by gErver
יש מצב שתפרט יותר על סקייפי ?


בעיקרון סקייפ התחיל כשירות שיחות על גבי האינטרנט
(מה שמסנג'ר ואייסיקיו עושים גם)
אבל היתרון בסקייפ שהם השקיעו ממש הרבה באיכות הסאונד
ויש להם קשרים עם כל חברות הטלקומיוניקציה בעולם
אפשר להכנס לאתר שלהם ולראות את המחירים שעולה להתקשר
יעני אתה יכול להתקשר מהאינטרנט אפילו לסלקום
אבל זה יעלה לך קצת יותר משיחה מקומית
זה הופך להחו"ל משתלם, שאתה מתקשר לפלאפון בארה"ב למשל
במקום שזה יעלה נגיד דולר לדקה, זה עולה שקל, כמו שעולה שם שיחה בין פלאפונים או משהו כזה
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
שחר מעיון קל בתוכנה אני רואה שאפשר להתקשר לעסקים
במקומות שונים בעולם
ולא למספרים סתם ככה

בכל מקרה, לדעתי אם אתם מתקשרים לחו"ל עדיף כבר לעשות חשבון ב
SKYPE
ולדבר דרכו, זה לא כזה יקר :)


מעיון קל בתוכנה אני רואה שאפשר להתקשר לכל מספר בזק ולא יודע מה לגבי חו"ל
בקרוב גם לפלאפונים

ומה שמשנה זה שזה בחינם!

ורגע תגיד
עם סקייפ אפשר להתקשר למספרי בזק?
gErver
quote:
Originally posted by DjChook
בעיקרון סקייפ התחיל כשירות שיחות על גבי האינטרנט
(מה שמסנג'ר ואייסיקיו עושים גם)
אבל היתרון בסקייפ שהם השקיעו ממש הרבה באיכות הסאונד
ויש להם קשרים עם כל חברות הטלקומיוניקציה בעולם
אפשר להכנס לאתר שלהם ולראות את המחירים שעולה להתקשר
יעני אתה יכול להתקשר מהאינטרנט אפילו לסלקום
אבל זה יעלה לך קצת יותר משיחה מקומית
זה הופך להחו"ל משתלם, שאתה מתקשר לפלאפון בארה"ב למשל
במקום שזה יעלה נגיד דולר לדקה, זה עולה שקל, כמו שעולה שם שיחה בין פלאפונים או משהו כזה


בואנה זה מחיר ממש זול,

תודה על הפרטים, בהחלט שווה בדיקה כל העסק
DjChook
מחירון סקייפ לעולם:
http://www.skype.com/products/skype...y=USD#listing-I
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
מחירון סקייפ לעולם:
http://www.skype.com/products/skype...y=USD#listing-I


בכל זאת התוכנה שהראתי פה היא חינם

DjChook
הסבירו לך שהיא רק לעסקים ולא לאן שאתה רוצה
MASTERsplinter
יש לי סקייפ פון וזה מגניב
אני עושה שיחות עם המשפחה בספרד ואני לא ליד המחשב בכלל.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement