|
להתקשר לבזק \ חו"ל דרך האקספלורר
|
View this Thread in Original format
| gErver |
| באסה שזה תומך רק באקספלורר.. |
|
|
| DjChook |
שחר מעיון קל בתוכנה אני רואה שאפשר להתקשר לעסקים
במקומות שונים בעולם
ולא למספרים סתם ככה
בכל מקרה, לדעתי אם אתם מתקשרים לחו"ל עדיף כבר לעשות חשבון ב
SKYPE
ולדבר דרכו, זה לא כזה יקר :) |
|
|
| gErver |
| יש מצב שתפרט יותר על סקייפי ? |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by DjChook
שחר מעיון קל בתוכנה אני רואה שאפשר להתקשר לעסקים
במקומות שונים בעולם
ולא למספרים סתם ככה
בכל מקרה, לדעתי אם אתם מתקשרים לחו"ל עדיף כבר לעשות חשבון ב
SKYPE
ולדבר דרכו, זה לא כזה יקר :) |
לפי הבנתי זה פעול כמו בעקרון של מספר 1-800
העסק משלם לאתר ואז אתה יכול להתקשר חינם אל אותו העסק |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by gErver
יש מצב שתפרט יותר על סקייפי ? |
בעיקרון סקייפ התחיל כשירות שיחות על גבי האינטרנט
(מה שמסנג'ר ואייסיקיו עושים גם)
אבל היתרון בסקייפ שהם השקיעו ממש הרבה באיכות הסאונד
ויש להם קשרים עם כל חברות הטלקומיוניקציה בעולם
אפשר להכנס לאתר שלהם ולראות את המחירים שעולה להתקשר
יעני אתה יכול להתקשר מהאינטרנט אפילו לסלקום
אבל זה יעלה לך קצת יותר משיחה מקומית
זה הופך להחו"ל משתלם, שאתה מתקשר לפלאפון בארה"ב למשל
במקום שזה יעלה נגיד דולר לדקה, זה עולה שקל, כמו שעולה שם שיחה בין פלאפונים או משהו כזה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
שחר מעיון קל בתוכנה אני רואה שאפשר להתקשר לעסקים
במקומות שונים בעולם
ולא למספרים סתם ככה
בכל מקרה, לדעתי אם אתם מתקשרים לחו"ל עדיף כבר לעשות חשבון ב
SKYPE
ולדבר דרכו, זה לא כזה יקר :) |
מעיון קל בתוכנה אני רואה שאפשר להתקשר לכל מספר בזק ולא יודע מה לגבי חו"ל
בקרוב גם לפלאפונים
ומה שמשנה זה שזה בחינם!
ורגע תגיד
עם סקייפ אפשר להתקשר למספרי בזק? |
|
|
| gErver |
| quote: | Originally posted by DjChook
בעיקרון סקייפ התחיל כשירות שיחות על גבי האינטרנט
(מה שמסנג'ר ואייסיקיו עושים גם)
אבל היתרון בסקייפ שהם השקיעו ממש הרבה באיכות הסאונד
ויש להם קשרים עם כל חברות הטלקומיוניקציה בעולם
אפשר להכנס לאתר שלהם ולראות את המחירים שעולה להתקשר
יעני אתה יכול להתקשר מהאינטרנט אפילו לסלקום
אבל זה יעלה לך קצת יותר משיחה מקומית
זה הופך להחו"ל משתלם, שאתה מתקשר לפלאפון בארה"ב למשל
במקום שזה יעלה נגיד דולר לדקה, זה עולה שקל, כמו שעולה שם שיחה בין פלאפונים או משהו כזה
|
בואנה זה מחיר ממש זול,
תודה על הפרטים, בהחלט שווה בדיקה כל העסק |
|
|
| Shahar |
בכל זאת התוכנה שהראתי פה היא חינם |
|
|
| DjChook |
| הסבירו לך שהיא רק לעסקים ולא לאן שאתה רוצה |
|
|
| MASTERsplinter |
יש לי סקייפ פון וזה מגניב
אני עושה שיחות עם המשפחה בספרד ואני לא ליד המחשב בכלל. |
|
|
|
|