|
מרשת לרשת SMS שליחת הודעות
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
אמרו לי יש דרך לשלוח אס-אם-אס מרשת לרשת, יענו מסלקום לאורנג' וכאלה...
חיפשתי באינטרנט ולא מצאתי, אולי מישהו פה יודע? |
|
|
| MoSH_MaN |
מה????????.
אתה מםלאםון יכול לשלוח לכולם וסלקום אתה יכול לשלוח לפלאפון
נראה לי גן מאורנג' אתה יכול לשלוח לםלאפון אבל אני לא סגור |
|
|
| NeMeSiS1234 |
אני יודע שאתה יכול לשלוח מפלאפון הודעות לסלקום וזה נעשה דרך האינטרנט שלהם
אבל מסלקום אני לא יודע שאפשר לשלוח הודעות לרשתות אחרות |
|
|
| Agent-Fire |
מפאלפון לסלקום אפשר
מסלקום לפאלפון גם אפשר
ולאורנג' אפשר לשלוח מהאיסיקיו
בין אורנג' לרשת אחרת נדמה לי שאי-אפשר. |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
מפאלפון לסלקום אפשר
מסלקום לפאלפון גם אפשר
ולאורנג' אפשר לשלוח מהאיסיקיו
בין אורנג' לרשת אחרת נדמה לי שאי-אפשר. |
סלקום שולח לסלקום ופלאפון
פלאפון שולח לפלאפון לסלקום ולאורנג'
אורנג' שולחים רק לעצמם
ואפשר לשלוח מתוכנת
SMS4ALL
עם סיסמא מהאתר של אורנג' וסלקום הודעות לכל הפלאפונים
(פלאפון ואמיגו לא דורשים סיסמאות)
ומאייסיקיו שולחים לאורנג' למרות שאפשר איכשהו גם לפלאפון
כי באתר של אייסיקיו רשום פלאפון עם כוכבית ואני לא זוכר מה היא ציינה |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by DjChook
פלאפון שולח לפלאפון לסלקום ולאורנג'
|
פלאפון לאורנג' לא שמעתי... אבל יכול להיות...
פלאפון שווה דווקא... |
|
|
| Hell_Copter |
לי יש סלקום שיכול לשלוח לסלקום ולפלאפון
לא שמעתי על פלאפון שיכול לאורנג' וגם לא שמעתי על אורנג' לסלקום
אם אני צריך משהו אז או שאני שולח מהפלאפון למי שאני יכול
או מהאיי סי קיו... יותר זול ויותר מהיר... לא צריך להתעסק עם המקשים שלוקח שעה |
|
|
| DjChook |
צודק
יו היום שיחקתי עם ה
3310
של חבר שלי
איזה פלאפון גדולללל
איזה שיאים אני עושה לו בסנייק :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
צודק
יו היום שיחקתי עם ה
3310
של חבר שלי
איזה פלאפון גדולללל
איזה שיאים אני עושה לו בסנייק :) |
תגדיר שיאים...
באמת פלאפון גדול
אבל בדוגרי.. יש לי 6120 ואני מרוצה ממנו |
|
|
| DjChook |
היום: סנייק 2 - 1900 ומשהו
החלליות - 8150
זיכרון (אין לי מושג למה שיחקתי) - 1900 ומשהו
גם לי יש 6120 של סלקום, ואני מת עליו :) |
|
|
| yahel222 |
טוב אז ככה:
לי יש פלאפון ואני שולח לפלאפון סלקום
ואוראנג' גם אבל זה לפעמים מגיע ולפעמים לא
סלקום אפשר לסלקום ופלאפון
ואורנג' רק בין עצמם
אבל.......היה רשום לא מזמן בעיתון
שתוך כמה שבועות זה יפתח לכולם
זתומרת כולם יוכלו לשלוח לכולם |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by yahel222
אבל.......היה רשום לא מזמן בעיתון
שתוך כמה שבועות זה יפתח לכולם
זתומרת כולם יוכלו לשלוח לכולם |
כן גם אני שמעתי משהו... אמרו לי עוד שבועיים ככה אפשר יהיה לשלוח מסלקום לאורנג' ומאורנג' לסלקום
מישהו שמע על זה משהו?
ותעשו טובה תשארו בנושא... |
|
|
|
|