return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מרשת לרשת SMS שליחת הודעות
View this Thread in Original format
eXeTik
אמרו לי יש דרך לשלוח אס-אם-אס מרשת לרשת, יענו מסלקום לאורנג' וכאלה...
חיפשתי באינטרנט ולא מצאתי, אולי מישהו פה יודע?
MoSH_MaN
מה????????.


אתה מםלאםון יכול לשלוח לכולם וסלקום אתה יכול לשלוח לפלאפון


נראה לי גן מאורנג' אתה יכול לשלוח לםלאפון אבל אני לא סגור
NeMeSiS1234
אני יודע שאתה יכול לשלוח מפלאפון הודעות לסלקום וזה נעשה דרך האינטרנט שלהם
אבל מסלקום אני לא יודע שאפשר לשלוח הודעות לרשתות אחרות
Agent-Fire
מפאלפון לסלקום אפשר
מסלקום לפאלפון גם אפשר
ולאורנג' אפשר לשלוח מהאיסיקיו

בין אורנג' לרשת אחרת נדמה לי שאי-אפשר.
DjChook
quote:
Originally posted by Agent-Fire
מפאלפון לסלקום אפשר
מסלקום לפאלפון גם אפשר
ולאורנג' אפשר לשלוח מהאיסיקיו

בין אורנג' לרשת אחרת נדמה לי שאי-אפשר.


סלקום שולח לסלקום ופלאפון
פלאפון שולח לפלאפון לסלקום ולאורנג'
אורנג' שולחים רק לעצמם

ואפשר לשלוח מתוכנת
SMS4ALL
עם סיסמא מהאתר של אורנג' וסלקום הודעות לכל הפלאפונים
(פלאפון ואמיגו לא דורשים סיסמאות)

ומאייסיקיו שולחים לאורנג' למרות שאפשר איכשהו גם לפלאפון
כי באתר של אייסיקיו רשום פלאפון עם כוכבית ואני לא זוכר מה היא ציינה
Agent-Fire
quote:
Originally posted by DjChook

פלאפון שולח לפלאפון לסלקום ולאורנג'


פלאפון לאורנג' לא שמעתי... אבל יכול להיות...

פלאפון שווה דווקא...
Hell_Copter
לי יש סלקום שיכול לשלוח לסלקום ולפלאפון
לא שמעתי על פלאפון שיכול לאורנג' וגם לא שמעתי על אורנג' לסלקום

אם אני צריך משהו אז או שאני שולח מהפלאפון למי שאני יכול
או מהאיי סי קיו... יותר זול ויותר מהיר... לא צריך להתעסק עם המקשים שלוקח שעה
DjChook
צודק

יו היום שיחקתי עם ה
3310
של חבר שלי

איזה פלאפון גדולללל

איזה שיאים אני עושה לו בסנייק :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
צודק

יו היום שיחקתי עם ה
3310
של חבר שלי

איזה פלאפון גדולללל

איזה שיאים אני עושה לו בסנייק :)


תגדיר שיאים...
באמת פלאפון גדול

אבל בדוגרי.. יש לי 6120 ואני מרוצה ממנו
DjChook
היום: סנייק 2 - 1900 ומשהו
החלליות - 8150
זיכרון (אין לי מושג למה שיחקתי) - 1900 ומשהו

גם לי יש 6120 של סלקום, ואני מת עליו :)

yahel222
טוב אז ככה:
לי יש פלאפון ואני שולח לפלאפון סלקום
ואוראנג' גם אבל זה לפעמים מגיע ולפעמים לא
סלקום אפשר לסלקום ופלאפון
ואורנג' רק בין עצמם

אבל.......היה רשום לא מזמן בעיתון
שתוך כמה שבועות זה יפתח לכולם
זתומרת כולם יוכלו לשלוח לכולם
eXeTik
quote:
Originally posted by yahel222

אבל.......היה רשום לא מזמן בעיתון
שתוך כמה שבועות זה יפתח לכולם
זתומרת כולם יוכלו לשלוח לכולם


כן גם אני שמעתי משהו... אמרו לי עוד שבועיים ככה אפשר יהיה לשלוח מסלקום לאורנג' ומאורנג' לסלקום
מישהו שמע על זה משהו?

ותעשו טובה תשארו בנושא...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement