|
קבלו...
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
עברתי על דיסקים ישנים וקימבנתי דיסק עם פול קלאסיקות... משהו פצצה לאוטו
[southside spinners]-luvstruct
[arome]- scream (dj scot project remix)
[Cloud 69]- Sixty Nine Ways
[Delerium feat Sarah McLachlan]- Silence (Airscape Remix)
[Embargo]- Scream (Attack Mix)
[Public Domain]- Operation Blade
[RBA]- No Alternative
[Rui Da Silva]- Touch Me (Radio Edit)
[yahel]- voyage (original)
[Jonah]- (sssssT) listen
[mario lopez]- the sound of nature
[rank 1]- airwave
[robert miles]- Children (Full Version)
[spoiled & zigo] - More & More (Vocal Mix)
[zombie nation]- kernkraft 400 |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by eXeTik
עברתי על דיסקים ישנים וקימבנתי דיסק עם פול קלאסיקות... משהו פצצה לאוטו
[southside spinners]-luvstruct
[arome]- scream (dj scot project remix)
[Cloud 69]- Sixty Nine Ways
[Delerium feat Sarah McLachlan]- Silence (Airscape Remix)
[Embargo]- Scream (Attack Mix)
[Public Domain]- Operation Blade
[RBA]- No Alternative
[Rui Da Silva]- Touch Me (Radio Edit)
[yahel]- voyage (original)
[Jonah]- (sssssT) listen
[mario lopez]- the sound of nature
[rank 1]- airwave
[robert miles]- Children (Full Version)
[spoiled & zigo] - More & More (Vocal Mix)
[zombie nation]- kernkraft 400 |
כן
טראקים במקפיצים אותך במסיבות
:)
rank 1 -airwave
אחד היצירות הכי טובות שיש....
spoild & zgo
גם מצוינים
אבל הטראק האחרון שיצא להם
"choose me"
מאוד איכזב.. |
|
|
| NeMeSiS1234 |
כמה שהדיסק קלאסיקות הזה שווה!!!
אני לא מפסיק לשמוע אותו
תודה אחי |
|
|
| MoSH_MaN |
סבבה אחלה
אבל למה לפתוח טריד?
בשביל מה פתחו טריד ענק ? |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
סבבה אחלה
אבל למה לפתוח טריד?
בשביל מה פתחו טריד ענק ? |
מה הבעיה שלך???
הוא רצה לפתוח על זה ט'רד
מה מפריע לך? |
|
|
| DJ-Energy |
מוש
אם נסגור כל טרד
לא יהיה פה פורום
אז תן לטרדים לזרום
מהיום אני סוגר כמה שפחות...
אפילו עם הטופיק קצת דפוק |
|
|
| MoSH_MaN |
| בסדר עדיין אנשים בבקשה אל תפציצו בטרדים שיש כבר מקום לזה.... |
|
|
| Hell_Copter |
וואי... איזה שירים ישנים...
יש שם כאלה ששכחתי כבר איך הם נשמעים :) |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וואי... איזה שירים ישנים...
יש שם כאלה ששכחתי כבר איך הם נשמעים :) |
דיסק של קלאסיקות=טראקים ישנים
:D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
דיסק של קלאסיקות=טראקים ישנים
:D |
מה אתה אומר...
ואני חשבתי ריליסים הכי חדשים...
זה היה ברור לי... פשוט ציינתי עובדה שכבר שכחתי איך נשמעים חלק מהם |
|
|
| mos2002 |
| אני אישית, מוריד את כל הדברים החדשים אבל רק שיש מסיבה אני מתחיל לשמוע אותם בפול ווליום ולראות מה הולך טוב בעוצמה....בזמן הפנוי שלי אני שומע רק קלאסיקות וטרקים שהם ממש טובים מהחדשים...אין כמו הטרקים הישנים |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by mos2002
אני אישית, מוריד את כל הדברים החדשים אבל רק שיש מסיבה אני מתחיל לשמוע אותם בפול ווליום ולראות מה הולך טוב בעוצמה....בזמן הפנוי שלי אני שומע רק קלאסיקות וטרקים שהם ממש טובים מהחדשים...אין כמו הטרקים הישנים |
אני דווקא חולק עליך...
אני אוהב טראקים ישנים...
אבל לא כאלה שממש ישנים או עתיקים...
למרות ש(עד כמה שידוע לי) לא יצא משהו חדש ממש ממש טוב
כולי מלא תקווה |
|
|
|
|