return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
קבלו...
View this Thread in Original format
eXeTik
עברתי על דיסקים ישנים וקימבנתי דיסק עם פול קלאסיקות... משהו פצצה לאוטו

[southside spinners]-luvstruct
[arome]- scream (dj scot project remix)
[Cloud 69]- Sixty Nine Ways
[Delerium feat Sarah McLachlan]- Silence (Airscape Remix)
[Embargo]- Scream (Attack Mix)
[Public Domain]- Operation Blade
[RBA]- No Alternative
[Rui Da Silva]- Touch Me (Radio Edit)
[yahel]- voyage (original)
[Jonah]- (sssssT) listen
[mario lopez]- the sound of nature
[rank 1]- airwave
[robert miles]- Children (Full Version)
[spoiled & zigo] - More & More (Vocal Mix)
[zombie nation]- kernkraft 400
DJ-Energy
quote:
Originally posted by eXeTik
עברתי על דיסקים ישנים וקימבנתי דיסק עם פול קלאסיקות... משהו פצצה לאוטו

[southside spinners]-luvstruct
[arome]- scream (dj scot project remix)
[Cloud 69]- Sixty Nine Ways
[Delerium feat Sarah McLachlan]- Silence (Airscape Remix)
[Embargo]- Scream (Attack Mix)
[Public Domain]- Operation Blade
[RBA]- No Alternative
[Rui Da Silva]- Touch Me (Radio Edit)
[yahel]- voyage (original)
[Jonah]- (sssssT) listen
[mario lopez]- the sound of nature
[rank 1]- airwave
[robert miles]- Children (Full Version)
[spoiled & zigo] - More & More (Vocal Mix)
[zombie nation]- kernkraft 400


כן
טראקים במקפיצים אותך במסיבות
:)

rank 1 -airwave
אחד היצירות הכי טובות שיש....

spoild & zgo
גם מצוינים
אבל הטראק האחרון שיצא להם
"choose me"
מאוד איכזב..
NeMeSiS1234
כמה שהדיסק קלאסיקות הזה שווה!!!
אני לא מפסיק לשמוע אותו
תודה אחי
MoSH_MaN
סבבה אחלה
אבל למה לפתוח טריד?

בשביל מה פתחו טריד ענק ?
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
סבבה אחלה
אבל למה לפתוח טריד?

בשביל מה פתחו טריד ענק ?

מה הבעיה שלך???
הוא רצה לפתוח על זה ט'רד
מה מפריע לך?
DJ-Energy
מוש
אם נסגור כל טרד
לא יהיה פה פורום
אז תן לטרדים לזרום
מהיום אני סוגר כמה שפחות...
אפילו עם הטופיק קצת דפוק
MoSH_MaN
בסדר עדיין אנשים בבקשה אל תפציצו בטרדים שיש כבר מקום לזה....
Hell_Copter
וואי... איזה שירים ישנים...
יש שם כאלה ששכחתי כבר איך הם נשמעים :)
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by Hell_Copter
וואי... איזה שירים ישנים...
יש שם כאלה ששכחתי כבר איך הם נשמעים :)

דיסק של קלאסיקות=טראקים ישנים
:D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234

דיסק של קלאסיקות=טראקים ישנים
:D


מה אתה אומר...
ואני חשבתי ריליסים הכי חדשים...
זה היה ברור לי... פשוט ציינתי עובדה שכבר שכחתי איך נשמעים חלק מהם

mos2002
אני אישית, מוריד את כל הדברים החדשים אבל רק שיש מסיבה אני מתחיל לשמוע אותם בפול ווליום ולראות מה הולך טוב בעוצמה....בזמן הפנוי שלי אני שומע רק קלאסיקות וטרקים שהם ממש טובים מהחדשים...אין כמו הטרקים הישנים
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by mos2002
אני אישית, מוריד את כל הדברים החדשים אבל רק שיש מסיבה אני מתחיל לשמוע אותם בפול ווליום ולראות מה הולך טוב בעוצמה....בזמן הפנוי שלי אני שומע רק קלאסיקות וטרקים שהם ממש טובים מהחדשים...אין כמו הטרקים הישנים


אני דווקא חולק עליך...
אני אוהב טראקים ישנים...
אבל לא כאלה שממש ישנים או עתיקים...
למרות ש(עד כמה שידוע לי) לא יצא משהו חדש ממש ממש טוב
כולי מלא תקווה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement