|
Hva hører du på nå? 2. edition (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Ariah |
| hører ikke på noe nå, men det siste jeg husker å ha hørt på ipoden i stad før jeg sovna var tantrix - tasteexperience |
|
|
| ziddy |
| quote: | Originally posted by freeloop
Hva er det med remixer av Coldplay om dagen?
Er vel knapt en eneste låt av gruppen som ikke er remixet i
bøtter og spann av EDM-producere :P
Nå dundrer forresten "System F - Out of the Blue (2nd Edition)"
Gooolåt! |
Ja, merkelige greier det der. Coldplay lager jo fine melodier som passer så fint inn i edm også da ;)
hører for øyeblikket på Jaïa - Time Machine btw.. |
|
|
| Ariah |
utrolig nok fant jeg isos 5 på den lokale shell stasjonen er ved skjold :eyes:
har akkurat satt inn cd 2 og nå er det tales from the south som spilles |
|
|
| Lokhèn |
| quote: | Originally posted by dj_palm
Selu Vibra - Devine, fytte grisen for en herlig låt. Kom akkurat ut noen promoer på somatic sense. Årest låt tror jeg. (innen uplifting trance vel å merke).
FLYLÅT OIIII!!! Gåsehud greier! hahaha
Natta folkens |
IMO så er Stargazing en mye bedre låt... |
|
|
| lusk |
| Institut für Bassforschung - I.F.B. |
|
|
| Ariah |
| recluse - isle dauphine (original mix) |
|
|
| Soeder |
| Pavliga - Horizons (NZK Remix):eyespop: |
|
|
| tranceviking |
| trance control- atomic dance explosion |
|
|
| freeloop |
| quote: | Originally posted by dj_palm
Selu Vibra - Devine, fytte grisen for en herlig låt. Kom akkurat ut noen promoer på somatic sense. Årest låt tror jeg. (innen uplifting trance vel å merke).
FLYLÅT OIIII!!! Gåsehud greier! hahaha
Natta folkens |
+1.
Helt enig. Dette er klart en vinner:D |
|
|
| Ariah |
| planet perfecto feat. grace - not over yet (matt darey remix) :D |
|
|
| Idonotlikebrocc |
BCM - Hospital (Eternity mix)
En av de første trance låtene jeg likte.. 2000 og greier :D |
|
|
|
|