return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Hva hører du på nå? 2. edition (pg. 2)
View this Thread in Original format
Ariah
hører ikke på noe nå, men det siste jeg husker å ha hørt på ipoden i stad før jeg sovna var tantrix - tasteexperience
ziddy
quote:
Originally posted by freeloop
Hva er det med remixer av Coldplay om dagen?
Er vel knapt en eneste låt av gruppen som ikke er remixet i
bøtter og spann av EDM-producere :P

Nå dundrer forresten "System F - Out of the Blue (2nd Edition)"
Gooolåt!


Ja, merkelige greier det der. Coldplay lager jo fine melodier som passer så fint inn i edm også da ;)

hører for øyeblikket på Jaïa - Time Machine btw..
Ariah
utrolig nok fant jeg isos 5 på den lokale shell stasjonen er ved skjold :eyes:

har akkurat satt inn cd 2 og nå er det tales from the south som spilles
Lokhèn
quote:
Originally posted by dj_palm
Selu Vibra - Devine, fytte grisen for en herlig låt. Kom akkurat ut noen promoer på somatic sense. Årest låt tror jeg. (innen uplifting trance vel å merke).

FLYLÅT OIIII!!! Gåsehud greier! hahaha

Natta folkens


IMO så er Stargazing en mye bedre låt...
euphoria_ibiza

http://www.pure.fm/listen.m3u

:D
lusk
Institut für Bassforschung - I.F.B.
Ariah
recluse - isle dauphine (original mix)
Soeder
Pavliga - Horizons (NZK Remix):eyespop:
tranceviking
trance control- atomic dance explosion
freeloop
quote:
Originally posted by dj_palm
Selu Vibra - Devine, fytte grisen for en herlig låt. Kom akkurat ut noen promoer på somatic sense. Årest låt tror jeg. (innen uplifting trance vel å merke).

FLYLÅT OIIII!!! Gåsehud greier! hahaha

Natta folkens


+1.

Helt enig. Dette er klart en vinner:D

Ariah
planet perfecto feat. grace - not over yet (matt darey remix) :D
Idonotlikebrocc
BCM - Hospital (Eternity mix)

En av de første trance låtene jeg likte.. 2000 og greier :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement