|
Tiesto @ Museumplein Koninginnedag Amsterdam (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| in trolleybussen :haha: |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by jp
in trolleybussen :haha: |
en als de pantograaf stuk is, dan hebben ze een eencilindertje zonder demper, voor nood...
een herrie man!!!! |
|
|
| jp |
| Op de ring van Arnhem (zeg maar A12 richting Gelredome) heb je een bunker onder de spoorbrug zitten vol met kogelgaten. Echt cool, het lijkt Berlijn wel :D |
|
|
| eieregooie |
Tiesto onderbreekt zijn wereldtournee voor een bezoekje aan "De Wereld Draait Door" vanavond om 19:00 op Nederland 3 !!
:eyes: |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by jp
Marnix is een sympathieke gast :)
Verder:
Twstd Qnsdy - Wetering = Techno |
Misschien ga ik daar even een kijkje nemen :) |
|
|
| DJ_Rob |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Tiesto onderbreekt zijn wereldtournee voor een bezoekje aan "De Wereld Draait Door" vanavond om 19:00 op Nederland 3 !!
:eyes: |
leuk programma, dwdd! gister met najib amhali en marc marie was erg grappig! Laatst hadden ze Junky XL ook al in de uitzending.
Zal vanavond zeker ff kijken wat tiesto te melden heeft! |
|
|
| jp |
| Tiesto gaat z'n afscheid aankondigen |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by jp
Tiesto gaat z'n afscheid aankondigen |
dit noemen ze wishfull thinking JP! |
|
|
| jp |
| Het zou van koninginnedag wel een echt feest maken :p |
|
|
| HBtje |
| Zn laatste set op de Siegessäule in Berlijn Loveparade :D 20 minuten knaalllen |
|
|
| jp |
| Als hij draait bouwen ze ter plekke de muur weer op |
|
|
| kolkiewolkie |
:D :haha:
Ben gisteravond wel in slaap gevallen tijdens het kijken naar het programma trouwens... gelukkig was er vanmiddag nog een herhaling op ;) . |
|
|
|
|