return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
Ilan - Igal Thread
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
טוב זה בטח השעמום של הלילה אבל כמה דברים משעשעים על כפל השמות שלי

נגיד אני ייצור מוזיקה
אני יוכל לעשות תקטע שסיגנאם עשו כשהם פתאום התחילו להפיק תחת השם
signum signal

אני יהיה

ilan - igal

ואם עד שאני ייצור מוזיקה יימאס לי שכל הפורום הישראלי קורא לי יגאל ואנשים מחול כבר גם מתחילים לתפוס על זה טרמפ אני תמיד יוכל להוציא קטע בשם

ilan (or glenn holmes) - Not Igal Anymore


עכשיו נגיד שאני ירצה להשתמש בכל שמותי הפרטים האמיתי והבדויים זה יישמע משהו כזה

ilan-igal-glenn

or

glennilanigal

תקראו את זה ברצץ זה מתחבר טוב יותר מכל סט שאני אי פעם יקליט

קיצר כמו שאתם רואים במידה זו או אחרת השעמום של אמצע הלילה גורם לי לטרד הזוי שפוטנציאל המחיקה שלו גבוה
אבל מי יצא נגד זה?

שחר?

הוא יהיה שפוך מצחוק על הרצפה כבר באמצע הקריאה של הפוסט הראשון

מוש?

הוא עדיין עסוק בלנסות להוריד תמחיר של הכרטיס לפרי ל89.99 ש"ח

יוראי?

אם היה לו זמן להתעסק בשטויות כאלה הוא היה פותח ליין של מזויקה אלקטרונית או משו כזה

אופס..הוא באמת עושה את זה...


קיצר...פעם היה פה טרד שטויות שבו ירדתי וקטלתי כל פרה קדושה בפורום

לא התכוונתי שזה משזה יהיה
אבל ככה יצא

תקראו ותזהרו לא לאכול או לשתות בזמן קריאת הפוסטים שלי החל מעתה ואילך בטרד הזה

אני מבטיח לעקוץ כל אחד כולל אותי בנקודות הכי חלשות שלו הכל למען רווחת אנשי הפורום שחברה להם מנת צחוק יומית על האחרים
Koby
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
טוב זה בטח השעמום של הלילה אבל כמה דברים משעשעים על כפל השמות שלי

נגיד אני ייצור מוזיקה
אני יוכל לעשות תקטע שסיגנאם עשו כשהם פתאום התחילו להפיק תחת השם
signum signal

אני יהיה

ilan - igal

ואם עד שאני ייצור מוזיקה יימאס לי שכל הפורום הישראלי קורא לי יגאל ואנשים מחול כבר גם מתחילים לתפוס על זה טרמפ אני תמיד יוכל להוציא קטע בשם

ilan (or glenn holmes) - Not Igal Anymore


עכשיו נגיד שאני ירצה להשתמש בכל שמותי הפרטים האמיתי והבדויים זה יישמע משהו כזה

ilan-igal-glenn

or

glennilanigal

תקראו את זה ברצץ זה מתחבר טוב יותר מכל סט שאני אי פעם יקליט

קיצר כמו שאתם רואים במידה זו או אחרת השעמום של אמצע הלילה גורם לי לטרד הזוי שפוטנציאל המחיקה שלו גבוה
אבל מי יצא נגד זה?

שחר?

הוא יהיה שפוך מצחוק על הרצפה כבר באמצע הקריאה של הפוסט הראשון

מוש?

הוא עדיין עסוק בלנסות להוריד תמחיר של הכרטיס לפרי ל89.99 ש"ח

יוראי?

אם היה לו זמן להתעסק בשטויות כאלה הוא היה פותח ליין של מזויקה אלקטרונית או משו כזה

אופס..הוא באמת עושה את זה...


קיצר...פעם היה פה טרד שטויות שבו ירדתי וקטלתי כל פרה קדושה בפורום

לא התכוונתי שזה משזה יהיה
אבל ככה יצא

תקראו ותזהרו לא לאכול או לשתות בזמן קריאת הפוסטים שלי החל מעתה ואילך בטרד הזה

אני מבטיח לעקוץ כל אחד כולל אותי בנקודות הכי חלשות שלו הכל למען רווחת אנשי הפורום שחברה להם מנת צחוק יומית על האחרים

יום אחד תכיר בחורה נחמדה מבית טוב שת(י)גאל אותך מיסורך..עד אז המשך לילה מהנה...
Dj Alex (ISR)
חחחחחחח יפה אילן אהבתי..
Sm0keMachine
אכן זהו לילה משעמם..
אבל טוב שנשארנו בבית היום ולא בזבזנו כסף..
יש עוד סופ"ש ארוך לפנינו...
זהו השקט שלפני הסערה :rolleyes:

ואם כבר פתחת ט'רד על השם שלך אולי תסביר מאיפה צץ הכינוי גלן הולמס? :conf:
KrazyDJs
חחח...אתה גמור אילן..:D
Shahar
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יגאל אתה רציני אנשים מחו"ל קוראים לך יגאל??
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
רגע ספרת להם מ 99 שלא קוראים לך ככה??

מישו בכלל זוכר מי הגאון שהגה את השם הזה??:D

זה נראה לי הדבר היחיד שעשיתי בפורום מאז שאני פה שבאמת נתפס בראש של האנשים חחחחחחחחחחחחחחחחחח

(יגאל חבל לא ספרת להם תסיפור שעומד מאחורי השם (מה שספרתי להוא מ 99
YoraY
"שפוטנציאל המחיקה שלו גבוה"

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ח
גדול


אני יוצא בעד זה!
עכשיו סוףסוף יש אישור רישמי להפסיק לקרוא לך יגאל ולהתחיל לקרוא לך רק אילן (למרות שכבר התרגלתי ליגאל -נשמע צ'בי כזה)ג
:D
DvJ
פעם היה פול כזה בפורום איך קוראים לך אילן או יגאל...חחח.....
gErver
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אני מבטיח לעקוץ כל אחד כולל אותי בנקודות הכי חלשות שלו הכל למען רווחת
אנשי הפורום שחברה להם מנת צחוק יומית על האחרים


צחוק זה חשוב :happy2:

לא למען הרווח אלא למען הרוח :D

משמע אתה צוחק עם ולא על..

וזו בהחלט גדולה לצחוק על עצמך...
omergunr
O_O

m0sh
עד היום לא הבנתי למה התחילו לקרוא לך יגאל...
גאונות?!

חחח....בדיוק הפוך
gErver
quote:
O_O

:haha:

התמונה החדשה שלך סופנית
חחחחחחחחח :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement