|
Steve Lawler 24 Maj!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Braxen |
Grodan tar typ 200pers hehe ... källarn, där själva klubben e är typ lika stor som vårt garage, å då är det inte så jättestort .. :nervous:
Pryda värmde upp med att, runt lunchtid, avnjuta en korv utanför NK .. ;) |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by benni
har aldrig varit på grodan, men hört att det är en väldigt liten klubb, fast ändå en av dom bästa... varför försöker dom inte göra den större då? |
har aldrig varit där faktiskt pga att dom ofta kör hus-maffian på vardagar men det är nog inte överdrivet stort nej. men varför skulle dom skaffa större lokal? det ligger så centralt det kan bli, 30sec till svampen dvs mitt på stureplan och det är väl bara bra om det är litet och packat än tvärtom :) |
|
|
| benni |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
har aldrig varit där faktiskt pga att dom ofta kör hus-maffian på vardagar men det är nog inte överdrivet stort nej. men varför skulle dom skaffa större lokal? det ligger så centralt det kan bli, 30sec till svampen dvs mitt på stureplan och det är väl bara bra om det är litet och packat än tvärtom :) |
tänkte bara att eftersom det är så packat så finns det eventuellt många som inte kommer in... |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by benni
tänkte bara att eftersom det är så packat så finns det eventuellt många som inte kommer in... |
mjo det stämmer.. jag har varit där på försök en gång när inrosso och om det var angello lirade och det var gratis men när jag kom dit vid 23 tiden så fick man komma in om man inte hängde av jackan för det var fullt i garderoben:rolleyes: |
|
|
| Amnezia |
*bump*
ROLL CALL för Lawler nästa tors!!!!!!
Amnezia + 1 |
|
|
| montana |
| montana + eventuell 1 |
|
|
| ColinZeal |
| Vad är risken att det blir fullt ikväll? Kommer inte hinna dit förrän vid 0045 nånting. Förköp har jag ingen chans till. Så, nån som vet hur många kan tänkas komma och hur många GK tar? |
|
|
| Laszlo |
| Fan, Steve Lawler hade varit fett najs att se...varför kan Monday Bar inte dra hit några sådana giganter till kryssningarna istället för alla trancefjantar...? Nåväl - får nöja med mig Axwell & Ingrosso ikväll... :) |
|
|
| Jeremy H |
Det här hade man definitivt velat gå på =/
Istället blir det panik-tentaplugg.. :(
Ha det så kul alla som går! |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by Laszlo
varför kan Monday Bar inte dra hit några sådana giganter till kryssningarna istället för alla trancefjantar...? |
Word :) |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by ColinZeal
Vad är risken att det blir fullt ikväll? Kommer inte hinna dit förrän vid 0045 nånting. Förköp har jag ingen chans till. Så, nån som vet hur många kan tänkas komma och hur många GK tar? |
han går på 1, och det är nog stor risk det blir tokfullt..men han kör ju till 4 så e bara knalla dit =D tror dom tar 800 lr nått åt det hållet...
kommer till sthlm vid 5tiden...får se om man känner igen nån Ta där ute i kaoset ikväll...va ju ett tag sen man var i väg nu:wtf: |
|
|
| montana |
| jag kommer vara den 2meter långa syrianen som kommer vara mestadels på dansgolvet |
|
|
|
|