return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
לקוחות נטויזן (ואולי שאר הספקים) תזהרו
View this Thread in Original format
Shahar
למי שאין כח לקרוא..
בפוליסה של נטויזן הם כותבים שהמקסימום הורדה בחודש ללקוח זה 5 גיגה (ללקוח פרטי) ואם לקוח רוצה יותר מזה הוא צריך לעבור לחבילה עיסקית שהיא בעצם 145 שקל או משהו..
בקיצור מדברים שם על לקוח שהוריד מעל 20 גיגה והם התקשרו אליו שצריך לשלם או משהו..מי שזה מעניינתו שיקרא כי כנראה ככה זה יעבוד

אני אישית הדברים האלה לא מדברים אלי כי כבר המון שנים אני נחשב לקוח עיסקי בגלל שמאז ומתמיד הייתי עם החיבור הכי חזק שבזק ונטויזן הציעו

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3241600,00.html
omergunr
אני מוריד 5 ג'יגה ביומיים... ואני לא נחשב מוריד כבד...

סתם זונות רוצים עוד כסף על האינרטנט המסכן שיש בארץ :\
Glenn-Holmes
אני יגיד רק דבר אחד
ספקות האינטרנט לא צריכות להרוויח יותר אז אם כבר משלמים להם יותר הכסף הזה צריך ללכת למקומות אחרים
Shahar
תראו מנקודת מבט שלהם הם צודקים
החיבורים היו מאפשרים לאנשים להוריד מהר
עכשיו תחשבו שכל אחד מכם מוריד במשך כל היום (אימיול ביטורנט וכאלה) או במקרה של אנשים קצת יותר מקומבנים אז סייטים שאפשר להוריד בהם הרבה יותר מהר ואז כל מה שנשאר לך לעשות זה רק לחרוש על החיבור
עכשיו תחשוב שרוב הלקוחות של נט ויזן מורידים ככה כל היום (והיום החיבור הממוצע לבנאדם הוא 1.5 שזה בעצם 180 קיי) לא יישאר רוחב פס ונט ויזן לא יוכלו לספק את השירות שהם מבטיחים
אז מה שנשאר זה לבקש ממי שמוריד יותר לשלם יותר..וככה בעצם אפשר להבטיח שלא כל ילד יוריד כמה שבזין שלו ומצד שני זה יכניס עוד כסף כדי להרחיב תשתיות
אתם לא יכולים לאכול תעוגה ולהשאיר אותה שלמה
לשלם 39 שקל לחודש (או כמה שיובל אמר לי) ולקבל 5 מגה ולהוריד כמה שבזין שלכם נו באמת
sh33p
שום צודקים!!!
על חיבור מסכן של 180 ק"ב או אפילו חיבור 500ק"ב יתחילו להגביל אנשים?!
שילכו להזדיין, יש להם מספיק כסף להרחיב תרוחב פס
לא רוצים להרחיב? תעברו לספק אחר
מי הם חושבים שהם?!
באירופה השיטה הזאת נפוצה כבר כמה שנים, ניחא, החיבור שם הוא של 10 מביט
וגם ההגבלה היא של 20-30 גיגה ממה שבדקתי כל זה במחיר סביר
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by sh33p
שום צודקים!!!
על חיבור מסכן של 180 ק"ב או אפילו חיבור 500ק"ב יתחילו להגביל אנשים?!
שילכו להזדיין, יש להם מספיק כסף להרחיב תרוחב פס
לא רוצים להרחיב? תעברו לספק אחר
מי הם חושבים שהם?!
באירופה השיטה הזאת נפוצה כבר כמה שנים, ניחא, החיבור שם הוא של 10 מביט
וגם ההגבלה היא של 20-30 גיגה ממה שבדקתי כל זה במחיר סביר


תגדיר מחיר סביר....
sh33p
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
תגדיר מחיר סביר....


חיבור 10מביט
30 גיגה לימיט
11.99 euro
ואני מדבר איתך על מחיר הזה שראיתי לפני שנה וחצי
באיזה ספקית בהולנד

בוא נראה כמה עולה לנו חיבור 5מביט בארץ
150 ש"ח לבזק כל חדש
+
150ש"ח לספקית האינטרנט (ואם התחברתם לנטויזיון אז תורידו רק 5 גיגה בחודש)
=
כל התענוג רק ב300ש"ח
Meltdown
כל החברות עושקות את הלקוחות שלהם, הם משאירות את הלקוחות הותיקים שישלמו איזה 100 שקל להם ועוד 100 שקל לבזק, בעוד שהלקוחות החדשים משלמים לפחות בחצי שנה הראשונה על חיבור של 2.5 מגה לפחות רק איזה 40 שקל להם, ועוד 100 שקל לבזק.

אין חברה אחת ספציפית, כולן עושות את זה בצורה כזאת או אחרת
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement