|
לקוחות נטויזן (ואולי שאר הספקים) תזהרו
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
למי שאין כח לקרוא..
בפוליסה של נטויזן הם כותבים שהמקסימום הורדה בחודש ללקוח זה 5 גיגה (ללקוח פרטי) ואם לקוח רוצה יותר מזה הוא צריך לעבור לחבילה עיסקית שהיא בעצם 145 שקל או משהו..
בקיצור מדברים שם על לקוח שהוריד מעל 20 גיגה והם התקשרו אליו שצריך לשלם או משהו..מי שזה מעניינתו שיקרא כי כנראה ככה זה יעבוד
אני אישית הדברים האלה לא מדברים אלי כי כבר המון שנים אני נחשב לקוח עיסקי בגלל שמאז ומתמיד הייתי עם החיבור הכי חזק שבזק ונטויזן הציעו
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3241600,00.html |
|
|
| omergunr |
אני מוריד 5 ג'יגה ביומיים... ואני לא נחשב מוריד כבד...
סתם זונות רוצים עוד כסף על האינרטנט המסכן שיש בארץ :\ |
|
|
| Glenn-Holmes |
אני יגיד רק דבר אחד
ספקות האינטרנט לא צריכות להרוויח יותר אז אם כבר משלמים להם יותר הכסף הזה צריך ללכת למקומות אחרים |
|
|
| Shahar |
תראו מנקודת מבט שלהם הם צודקים
החיבורים היו מאפשרים לאנשים להוריד מהר
עכשיו תחשבו שכל אחד מכם מוריד במשך כל היום (אימיול ביטורנט וכאלה) או במקרה של אנשים קצת יותר מקומבנים אז סייטים שאפשר להוריד בהם הרבה יותר מהר ואז כל מה שנשאר לך לעשות זה רק לחרוש על החיבור
עכשיו תחשוב שרוב הלקוחות של נט ויזן מורידים ככה כל היום (והיום החיבור הממוצע לבנאדם הוא 1.5 שזה בעצם 180 קיי) לא יישאר רוחב פס ונט ויזן לא יוכלו לספק את השירות שהם מבטיחים
אז מה שנשאר זה לבקש ממי שמוריד יותר לשלם יותר..וככה בעצם אפשר להבטיח שלא כל ילד יוריד כמה שבזין שלו ומצד שני זה יכניס עוד כסף כדי להרחיב תשתיות
אתם לא יכולים לאכול תעוגה ולהשאיר אותה שלמה
לשלם 39 שקל לחודש (או כמה שיובל אמר לי) ולקבל 5 מגה ולהוריד כמה שבזין שלכם נו באמת |
|
|
| sh33p |
שום צודקים!!!
על חיבור מסכן של 180 ק"ב או אפילו חיבור 500ק"ב יתחילו להגביל אנשים?!
שילכו להזדיין, יש להם מספיק כסף להרחיב תרוחב פס
לא רוצים להרחיב? תעברו לספק אחר
מי הם חושבים שהם?!
באירופה השיטה הזאת נפוצה כבר כמה שנים, ניחא, החיבור שם הוא של 10 מביט
וגם ההגבלה היא של 20-30 גיגה ממה שבדקתי כל זה במחיר סביר |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by sh33p
שום צודקים!!!
על חיבור מסכן של 180 ק"ב או אפילו חיבור 500ק"ב יתחילו להגביל אנשים?!
שילכו להזדיין, יש להם מספיק כסף להרחיב תרוחב פס
לא רוצים להרחיב? תעברו לספק אחר
מי הם חושבים שהם?!
באירופה השיטה הזאת נפוצה כבר כמה שנים, ניחא, החיבור שם הוא של 10 מביט
וגם ההגבלה היא של 20-30 גיגה ממה שבדקתי כל זה במחיר סביר |
תגדיר מחיר סביר.... |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
תגדיר מחיר סביר.... |
חיבור 10מביט
30 גיגה לימיט
11.99 euro
ואני מדבר איתך על מחיר הזה שראיתי לפני שנה וחצי
באיזה ספקית בהולנד
בוא נראה כמה עולה לנו חיבור 5מביט בארץ
150 ש"ח לבזק כל חדש
+
150ש"ח לספקית האינטרנט (ואם התחברתם לנטויזיון אז תורידו רק 5 גיגה בחודש)
=
כל התענוג רק ב300ש"ח |
|
|
| Meltdown |
כל החברות עושקות את הלקוחות שלהם, הם משאירות את הלקוחות הותיקים שישלמו איזה 100 שקל להם ועוד 100 שקל לבזק, בעוד שהלקוחות החדשים משלמים לפחות בחצי שנה הראשונה על חיבור של 2.5 מגה לפחות רק איזה 40 שקל להם, ועוד 100 שקל לבזק.
אין חברה אחת ספציפית, כולן עושות את זה בצורה כזאת או אחרת |
|
|
|
|