|
לסדר את הנגן אמ פי 3
|
View this Thread in Original format
| YuVaL |
טוב.. אז יש לי נגן אמ פי 3 חדש.. ואני רוצה לשמוע ממכם עצות לגבי איך לסדר את המוסיקה
אני לא יודע אם לסדר אותה לפי ז'אנר או לפי תאריך או לפי לא יודע מה..
מה אתם אומרים?.. |
|
|
| Flotser |
תתחדש!
תלוי איזה נגן יש לך,
כי בהרבה נגנים אתה יכול לזרוק את הקבצים איך שבא לך,
אבל בתפריט לדפדף בהם לפי
תאריך, סגנון, אומן וכו' בלי קשר לאיך שהם יושבים בנגן
ואם בנגן אפשר רק לסדר לפי תיקיות...אז אני חושב הייתי מסדר קודם כל לפי סגנון,
ואחרי זה בפנים לאלבומים, ומה שלא בתוך אלבומים אז גם לסדר איכשהו...
:crazy: |
|
|
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by YuVaL
טוב.. אז יש לי נגן אמ פי 3 חדש.. ואני רוצה לשמוע ממכם עצות לגבי איך לסדר את המוסיקה
אני לא יודע אם לסדר אותה לפי ז'אנר או לפי תאריך או לפי לא יודע מה..
מה אתם אומרים?.. |
ג'אנר..
ובתוך זה לפי תאריכים
הרבה יותר כיף שאתה יכול לבחור סגנון |
|
|
| YuVaL |
קניתי
Creative Zen Vision M |
|
|
| YoraY |
תאריך!!
בגדול אתה רוצה לשמוע את מה שמעודכן ולא את מה שכבר חרשת...
וגם כיף תמיד לשמוע מגוון סיגנונות ולא ררררק זה ורקקקק זה..
מקסימום? בכפתור אחד אתה מעביר שיר... |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by YuVaL
קניתי
Creative Zen Vision M |
:eyes:
שיחקת אותה יובל
זה אחד הנגנים הכי טובים בשוק היום!
ומה שאמרתי פה בהודעה הקודמת נכון גם לנגן הזה
לא משנה איך תסדר את השירים בנגן,
עדיין תוכל להקשיב להם לפי ז'אנר, או אומן או שנה
(רק נראה לי צריך לדאוג שלשירים יהיו מעודכן ה
id3)
בכל מקרה בתיקיות אני תמיד מעדיף לסדר דבר ראשון לפי ז'אנר
ובפנים זה כבר תלוי אם זה שירים בודדים או אלבומים...
שירים בודדדים כנראה באמת כדאי לפי שנה...
תתחדש! |
|
|
| YuVaL |
יש בעיה אחת..
ב
ID3 TAG
של כל הקבצים בד"כ השם של האלבום מחורבש לגמרי.. ואז זה נראה מכוער
אז פשוט שיניתי את כל השמות של ה
Album
ל
Unknown..
אבל זה נראה גם לא משו עכשיו.. |
|
|
| gErver |
הייתי עושה דבר כזה:
לפי שנים
2004
2005
2006
אחרי זה תתי ספריות של ג'אנר
house \
trance \
chillout \
בתוך הג'אנרים הייתי עושה תתי ספריות של
אומן
אוספים
הכי טובים
סטים
וכו וכו.. |
|
|
| Glenn-Holmes |
וואלה לי אין בעיות עם הנגן
יש לי תיקיית סטים של מרקוס
תיקיית אסוט
ותיקית כל שאר הסטים
קטעים בודדים הייתי מחלק לפי הנוחות אני מניח אם הייתי בבעיה שלך
שנים זה רעיון טוב
כשהשנה האחרונה רצוי אפילו חודשים אני מניח
בתוך זה חלוקה לזאנרים לא תזיק גם כן אבל לא בטוח שיהיה לך כוח כל הזמן לשבת על זה... |
|
|
| YuVaL |
מה לגבי אוזניות??..
יש לי
MDRV700
אבל הם ממש גדולות וכבדות בשביל נגן כזה..
אני מחפש אוזניות כפתור
(Earbuds)
טובות לנגן..
מה אתם אומרים?. |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by YuVaL
מה לגבי אוזניות??..
יש לי
MDRV700
אבל הם ממש גדולות וכבדות בשביל נגן כזה..
אני מחפש אוזניות כפתור
(Earbuds)
טובות לנגן..
מה אתם אומרים?. |
mdr700 עם נגן אמפי3... קצת הזוי...
תקנה של פאנסוניק קטנות... |
|
|
| Glenn-Holmes |
שונא אוזניות כפתור!!!
אני גם באותה דילמה
קניתי פאנאסוניק גח100 ב-200 שקל והן נשברות די מהר מבלי שתעשה כלום
מבאס טילים...
לא מכיר אוזניות כפתור שלא מכאיבות באוזן ומוציאות אשכרה סאונד איכותי
אם מישהו מכיר שיחלוק איתנו תמידע |
|
|
|
|