return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Nån som vet om det kommer några kända Dj's till sverige nu under våren ? (pg. 2)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by robstar


Aaaaaaa!! Satan!!

Nu kommer ja klappa säften!

HAHA J/K :D
Ha ha ha
Bra där :p
King of Clubs
quote:
Originally posted by Leifi
hehe.
jag skämtade bara.
men titta vad glada ni blev.....:D:D:D
sorry...
men vi kan ju alltid hoppas....:rolleyes:


Och idag lurade en polare mej att Johan Gielen skulle komma hit i sommar.


Humor. I mängder.
Gaby
quote:
Originally posted by King of Clubs


Och idag lurade en polare mej att Johan Gielen skulle komma hit i sommar.


Humor. I mängder.


taskigt :D
10 dagar kvar sen.....JOHAN GIELEN för mig!!! *me very happy*
Leifi
Jag tycker alls inte om Johan Gielen.
Men alla andra DJs är välkomna hit.:D
Förutom Piet Blank & Judge Jules.
King of Clubs
quote:
Originally posted by Gaby


taskigt :D
10 dagar kvar sen.....JOHAN GIELEN för mig!!! *me very happy*


Ni kommer säkert att ha helt vrickat kul.

*me very jealous*

quote:
Jag tycker alls inte om Johan Gielen.
Men alla andra DJs är välkomna hit.
Förutom Piet Blank & Judge Jules.


Johan Gielen är sjukt grym. Jag personligen tycker också att Piet Blank och Judge Jules e mycket bra.. Men, men smaken är olika.
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Gaby


taskigt :D
10 dagar kvar sen.....JOHAN GIELEN för mig!!! *me very happy*
JA strö salt i det blödande såren Gaby, gör det :p Skojja förstås bara :stongue: e ju fortfarande jätte avis. Snälla köp en film kamera på öppet köp för att sen när ni kommit hem lämna tillbaks den och låta mig redigera filmen. Billigt och lätt... eller...
Jag kommer nog kapa ett plan i väsrsta fall, inte för att krasha in i Trance Energy utan för att så klart komma dit :p Lite mer efter jobbet trötthets humor nivå. :p

Ärligt talat så får vilken stor DJ som helst komma för mig, enda som kan vara lite svår är väl i min mening Dave Clark men han e bara grymm att titta på för han e så säker bakom vinylen... :)
x-dream
quote:
Originally posted by King of Clubs


Johan Gielen är sjukt grym. Jag personligen tycker också att Piet Blank och Judge Jules e mycket bra.. Men, men smaken är olika.


Gielen är det inget fel på alls....Lyssna på hans senaste set så är det bara att höra...

Men vissa andra här gillar han inte alls..

Titta här
Gaby
jag är glad bara det är stora fester... något stort på gång nu närmaste tiden?
tenor
inga stora nämner (spelling?) i sthlm detta våren? helsingfors får många..

23.2 jeff mills
23.2 sander kleinenberg
13.3 lange & pulser
20.4 hallucinogen
25.5 kai tracid, binray finary + astral projection

så, hur många av dig vill visitera oss?-D
King of Clubs
quote:
Originally posted by tenor

13.3 lange & pulser
25.5 kai tracid, binray finary + astral projection

så, hur många av dig vill visitera oss?-D


Kanske borde åka lite Finlandsfärja i vår. :)

reveal
(spelling: "nämner" = "namn")

verkar vara upplagt för det nästan :) saken är ju dock att folk pratar finska i finland :stongue:
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by tenor
inga stora nämner (spelling?) i sthlm detta våren? helsingfors får många..

23.2 jeff mills
23.2 sander kleinenberg
13.3 lange & pulser
20.4 hallucinogen
25.5 kai tracid, binray finary + astral projection

så, hur många av dig vill visitera oss?-D
Jag kommer utan tvekan dra på ett par utav dessa iaf. :)

Vilka hakar på och på vad.
Jag spanar nog lite på samma som King of Clubs....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement