|
koninginnenweekend.... wat staat er op stapel.
|
View this Thread in Original format
| ZZandirt |
wie gaat waarheen? en why?
zelf ben ik er nog niet uit.... mayday lijkt mij nog het aantrekkelijkst.. maar er is vanalles aan de hand dat weekend, dus ik twijfel nog wel.. las net het lijstje van jp in ander draadje.... choices choices...
armin, tiesto, dyk, prodigy.
dance4life noem maar op. |
|
|
| jp |
| Wie niet naar Mayday gaat moet wel een héééél goed excuus hebben |
|
|
| ZZandirt |
wordt een laatstemomentbeslissing, denkuk....
vrouwen...:whip: |
|
|
| basvh |
Vrijdag naar now-wow, sander k en peter tong
zaterdag wordt ff kijken nog:
of overdag naar stoperaplen en savonds naar hotel arena
alleen moet een vriend die meegaat waarsch werken overdag, dus wordt overdag in breda hangen en dan savonds naar hotel arena waar loveland wordt gehouden. Of heeeeeeel misshien naar sasha in panama. mijn voorkeur gaat wel uit naar hotel arena. |
|
|
| jp |
| Gewoon heumeaux worden |
|
|
| Frenkieee |
| Vrijdag naar Sander Kleinenberg, daar blijft het bij verwacht/vrees ik. |
|
|
| bolleh |
zou eigenlijk naar de escape in amsterdam gaan maar ga toch maar niet
vind uitgaan op koninginnedag/nacht eigenlijk niet zo super.
alle tenten zitten bomvol, alles is superduur en er zijn veel idioten die door drank idioot gaan doen. dus dit jaar ga ik lekker bij een vriend thuis partyen |
|
|
| Unique2701 |
| keuzes keuzes keuzes.. ik weet het ook nog niet |
|
|
| moogwai |
Vrijdagnacht in de HMH bij Armin & Co
Zaterdag beginnen in Eindhoven en eindigen in Tilburg!
Zondagmorgen voetballen... :eek: |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by moogwai
Zondagmorgen voetballen... :eek: |
oeps..... |
|
|
|
|