return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
שלום שלום
View this Thread in Original format
arik
מה קורה אנשים
בטח הרב פה כבר לא מזהה אותי
לא נורא

סתם קפצתי להגיד שלום
אני בטח יראה אותכם פה ושמה במסיבות ובפרי כמובן
אני מתחיל להזיז תתחת יותר עכשיו
KrazyDJs
סהלן יא חביבתי :)
Koby
בטח מזהים..אתה אלוף ישראל בג'ודו לא?
Shahar
אריקקקקקקקקקקק
איפה נעלמת יזבללללל
שנים לא ראינו אותך

ישך אייסיקו או מסנג'ר?
DjChook
לא לא הוא אלוף הארץ בקפוארה
arik
יש משהו אחי
[email protected]
MSN

אל תצפה לראות אותי שם יותר מידי:)

נתראה במסיבות הפעם אני לא יעלם באמצע למרות שאני עושה את זה בצורה מושלמת;)
arik
quote:
Originally posted by Koby
בטח מזהים..אתה אלוף ישראל בג'ודו לא?

אני חושב שאתה מתבלבל עם אריק אחר
;)
Shahar
quote:
Originally posted by arik
יש משהו אחי
[email protected]
MSN

אל תצפה לראות אותי שם יותר מידי:)

נתראה במסיבות הפעם אני לא יעלם באמצע למרות שאני עושה את זה בצורה מושלמת;)


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אנלא מגיע לפרי אחי זה לא שווה תמאמץ שלי
אבל וואלה כנס לפה יותר נראה אותך
עכשיו אתה יכול להרגיש חופשי להעלם באמצע המסיבה..אנלא יהיה שם לרגל אחריך =]
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement