| Shahar |
| quote: | Originally posted by arik
יש משהו אחי
[email protected]
MSN
אל תצפה לראות אותי שם יותר מידי:)
נתראה במסיבות הפעם אני לא יעלם באמצע למרות שאני עושה את זה בצורה מושלמת;) |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אנלא מגיע לפרי אחי זה לא שווה תמאמץ שלי
אבל וואלה כנס לפה יותר נראה אותך
עכשיו אתה יכול להרגיש חופשי להעלם באמצע המסיבה..אנלא יהיה שם לרגל אחריך =] |
|
|