return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 
Sander Kleinenberg gearresteerd in L.A. (pg. 2)
View this Thread in Original format
MaGiKaL_MiKe
This is ... Fake, misschien thema voor de eerste editie? :rolleyes:
jp
De waarheid komt morgen boven water :D

Het uit de hand gelopen feestje met een naakte (buitengesloten) Sander schijnt zo te zien echt gebeurd te zijn :haha:

Meer info coming soon :D
jp
Ok hij is niet gearresteerd, dat is verzonnen. Het feestje heeft echter wel plaatsgevonden en gezien z'n sjaggie mood op Schiphol was het een flinke klapper :toothless
Hitman
quote:
Originally posted by Ouwe Dwaas
LAPD agent Jules Winnfield wist ons te melden: “I have to give him credit.



Jules Winnfield:o
magrec
quote:
Originally posted by jp
Ok hij is niet gearresteerd, dat is verzonnen. Het feestje heeft echter wel plaatsgevonden en gezien z'n sjaggie mood op Schiphol was het een flinke klapper :toothless


Hehehe is het alwel op rtl boulevard gekomen?

en stom bericht...Achja ik lees liever dit dan dan van die persberichten van dj's die zich zelf veels te serieus nemen;)
tijs08
quote:
Originally posted by magrec
Hehehe is het alwel op rtl boulevard gekomen?

en stom bericht...Achja ik lees liever dit dan dan van die persberichten van dj's die zich zelf veels te serieus nemen;)


Inderdaad! Hier zit tenminste nog wat creatiefs achter :tongue2
jp
Waarheid:

Sander was z'n hotel uitgezet omdat hij weigerde te betalen voor de versnaperingen door een groep mensen die zeiden dat ze bij hem hoorde. Daarnaast maxte zijn creditcard :haha:
Mindphaser
quote:
Originally posted by jp
Waarheid:

Sander was z'n hotel uitgezet omdat hij weigerde te betalen voor de versnaperingen door een groep mensen die zeiden dat ze bij hem hoorde. Daarnaast maxte zijn creditcard :haha:


wat was ie nou kwijt die ene avond? 2000 dollar ofzo? :crazy:
franzelare
quote:
Originally posted by Mindphaser
wat was ie nou kwijt die ene avond? 2000 dollar ofzo? :crazy:

3500 is je max normaal ;)
jp
Op een Platinum Card moet 20.000 of meer wel mogelijk zijn :D

franzelare
quote:
Originally posted by jp
Op een Platinum Card moet 20.000 of meer wel mogelijk zijn :D

maar daar verdien ik niet genoeg voor dus ik kan maar een max van 3500 hebben, want 1500 had ik met reizen niet genoeg aan :(
jp
2500 Euro op m'n Mastercard. Meeeeeeer dan zat :haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement