|
NOTA Meetup
|
View this Thread in Original format
| dj_alfi |
| vi må få igang en NOTA Meetup snart.. vi begynner jo å bli en del folk, så noe må vi jo gjøre liksom. Noen som har noen ideer? |
|
|
| freeloop |
| Jepp. 6. mai i Horten. Sengeplasser nok til alle :D |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by freeloop
Jepp. 6. mai i Horten. Sengeplasser nok til alle :D |
njaaa kanskje.. fikser du 25 spenn pilsen så kommer jeg jaffal :P
edit: jeg vil spille også! |
|
|
|
|