return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
[04-06-2006] Dancetour - Chasséveld, Breda (pg. 2)
View this Thread in Original format
SonnyM
Chips ff denken, was dat geen Sander van Doorn remix??
argh ik heb er eigenlijk niet zo op gelet , bij de eerste tonen van Direct Dizko ging ik eigenlijk ook al compleet uit mijn dak haha :eyespop:
Frenkieee
Dat is gewoon de SvD remix idd.

Las deze week wel ergens dat het Sanders remix is van S.O. Project, maar dat die versie weer een remix is van C.S.I. oftewel Club Scene Investigators, beter bekend als de Klubbheads :)

Anyhow, lekker plaatje :)
Muppy
hij staat hier op mijn computer als S.O. Project - Direkt Dizko (Sander van Doorn remix)

John Askew draaide hem op ASOT 250 vlak voor armin...
Frenkieee


Dat ben ik :) Volgens mij sta ik hier stil. Een van de spaarzame momenten tijdens Armin zn set :)
eieregooie
t origineel is van S.O. Project, op Waves Records
Partyhardy!
quote:
Originally posted by basvh
Jah het was gezellig jah, maar snap niet echt waarom heel de line up alleen trance was en dat perry oneil van 6 tot 8 draaide. Tijdens zijn set stond iedereen er vertwijfeld bij en nergens werd echt gedanst.


Inderdaad qua opbouw van de dag klopt dat natuurlijk totaal niet maar dat is de deal: je boekt Armin en dan moet je er automatisch Perry bijboeken en hem voor Armin programmeren. Paar jaar terug ook altijd met Tiësto en zijn black-hole dj's. Minder bekende dj's laten meeliften met de grote dj zijn succes.

Iemand trouwens gezien dat er een balletje naar Perry werd gegooid? Hij ving hem gewoon op en gooide hem weer terug, echt mooie actie :)

En coole foto's FunkySimon
tijs08
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Iemand trouwens gezien dat er een balletje naar Perry werd gegooid? Hij ving hem gewoon op en gooide hem weer terug, echt mooie actie :)


Ja man! Dat was echt bizar... echt van vet ver kwam ie ook... als hij niet had opgelet was hij zo tegen dat grote hoofd van hem aan geklettert! Goeie set ondanks alles van Perry, zijn stijl past gewoon minder op een evenement als dit.. het moet knallen :)
Margaux
Kvond perry heus wel meevallen. Iedereen was gewoon aant wachten op de held van de avond denk ik.
Ronald vond ik daarentegen heel wat minder. James brown is dead :(
basvh
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Inderdaad qua opbouw van de dag klopt dat natuurlijk totaal niet maar dat is de deal: je boekt Armin en dan moet je er automatisch Perry bijboeken en hem voor Armin programmeren. Paar jaar terug ook altijd met Tiësto en zijn black-hole dj's. Minder bekende dj's laten meeliften met de grote dj zijn succes.


jah idd, heb ik vaker gehoord. maar het is wel gewoon jammer, want het was de perfecte dag voor een lekker zomerse groove dj.
BaRTeZ
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Inderdaad qua opbouw van de dag klopt dat natuurlijk totaal niet maar dat is de deal: je boekt Armin en dan moet je er automatisch Perry bijboeken en hem voor Armin programmeren. Paar jaar terug ook altijd met Tiësto en zijn black-hole dj's. Minder bekende dj's laten meeliften met de grote dj zijn succes.


Inderdaad interessant dit, zou eigenlijk een eigen topic moeten hebben. Is het goed dat grote dj's de jonge talenten (van hun eigen label, dat moet gezegd worden) laten meeliften op hun eigen succes of is het één grote inteelt bende?

DjRV
quote:
Originally posted by BaRTeZ
Inderdaad interessant dit, zou eigenlijk een eigen topic moeten hebben. Is het goed dat grote dj's de jonge talenten (van hun eigen label, dat moet gezegd worden) laten meeliften op hun eigen succes of is het één grote inteelt bende?


Ik ken clubs die aardig ruzie met bv Blackhole hier over hebben gehad :)
Ultravibe!
Kun je naar die Dancetourfeesten eigenlijk gewoon een fles Bacardi meenemen, of is het op een afgesloten terrein en wordt je gefouilleerd?:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement