|
דף הנצחה לא
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
היום שוב קראתי בעיתון על התאונה הנוראית שהובילה למותו של אריאל שהיה חבר פה בפורום.
אני יודע שהיו פה אנשים שהכירו אותו ואני מבקש ממי שיש תמונות שלו שישלח לי שנכין לי דף הנצחה שהיה סטיקי כמובן
כל אחד יהיה ראשי לרשום בתגובה מה שבא לו לזכר אריאל...בוא ניתן קצת כבוד
יהיה זכרו ברוך... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
אריאל שפיצר??. |
+1
על מי מדובר!?!? |
|
|
| m0sh |
אריאל בן שאנן
הוא היה לא ממש פעיל אבל הוא היה פה
אחד מהבסיס שלו גנב את הג'יפ בזמן שהוא היה בו והוא לא היה חגור
הם התהפכו ואריאל נהרג
לפני כמה חודשים שזה קרה נפתח על זה ט'רד חבל ומפתיע שאתם לא יודעים על זה |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by m0sh
אריאל בן שאנן
הוא היה לא ממש פעיל אבל הוא היה פה
אחד מהבסיס שלו גנב את הג'יפ בזמן שהוא היה בו והוא לא היה חגור
הם התהפכו ואריאל נהרג
לפני כמה חודשים שזה קרה נפתח על זה ט'רד חבל ומפתיע שאתם לא יודעים על זה |
אהה אוקיי נכון אני נזכר בטרד ההוא
אני אומר שהרעיון שלך מבורך ואנחנו בהחלט צריכים לפעול למענו |
|
|
| Shahar |
| כן גם אני זוכר..זכרונו לברכה.. |
|
|
| Liran-A |
כמה כואב....!! :( :(
זכרונו לברכה
R.I.P |
|
|
| m0sh |
| למישהו יש תמונות וסיפורים ? |
|
|
| YoraY |
| איזו דרך מכוערת למות - פשוט מסכן |
|
|
| Shahar |
| כבר דברו על זה פעם פה וגם רצו לעשות לו הנצחה אם אנלא טועה ונראה לי שגם שמו תמונה שלו |
|
|
| Meltdown |
מוש, העלת רעיון טוב מאוד, לדעתי בכלל צריך ליצור קשר עם המשפחה שלו,ובמידה וזה אפשרי, ניתן יהיה לקחת מהם חומר על מנת לבנות לאריאל ז"ל, עמוד הנצחה או אתר זכרון, מה שיראה יותר מכובד
נ.ב אם מדובר בבחור ישראלי שנהרג, למה אתם רושמים R.I.P???? |
|
|
|
|