return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
דף הנצחה ל&#1488
View this Thread in Original format
m0sh
היום שוב קראתי בעיתון על התאונה הנוראית שהובילה למותו של אריאל שהיה חבר פה בפורום.
אני יודע שהיו פה אנשים שהכירו אותו ואני מבקש ממי שיש תמונות שלו שישלח לי שנכין לי דף הנצחה שהיה סטיקי כמובן
כל אחד יהיה ראשי לרשום בתגובה מה שבא לו לזכר אריאל...בוא ניתן קצת כבוד

יהיה זכרו ברוך...
Shahar
אריאל שפיצר??.
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
אריאל שפיצר??.


+1

על מי מדובר!?!?
m0sh
אריאל בן שאנן
הוא היה לא ממש פעיל אבל הוא היה פה
אחד מהבסיס שלו גנב את הג'יפ בזמן שהוא היה בו והוא לא היה חגור
הם התהפכו ואריאל נהרג
לפני כמה חודשים שזה קרה נפתח על זה ט'רד חבל ומפתיע שאתם לא יודעים על זה
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by m0sh
אריאל בן שאנן
הוא היה לא ממש פעיל אבל הוא היה פה
אחד מהבסיס שלו גנב את הג'יפ בזמן שהוא היה בו והוא לא היה חגור
הם התהפכו ואריאל נהרג
לפני כמה חודשים שזה קרה נפתח על זה ט'רד חבל ומפתיע שאתם לא יודעים על זה


אהה אוקיי נכון אני נזכר בטרד ההוא
אני אומר שהרעיון שלך מבורך ואנחנו בהחלט צריכים לפעול למענו
Shahar
כן גם אני זוכר..זכרונו לברכה..
Liran-A
כמה כואב....!! :( :(
זכרונו לברכה
R.I.P
skelz
זכרונו לברכה :(
m0sh
למישהו יש תמונות וסיפורים ?
YoraY
איזו דרך מכוערת למות - פשוט מסכן

Shahar
כבר דברו על זה פעם פה וגם רצו לעשות לו הנצחה אם אנלא טועה ונראה לי שגם שמו תמונה שלו
Meltdown
מוש, העלת רעיון טוב מאוד, לדעתי בכלל צריך ליצור קשר עם המשפחה שלו,ובמידה וזה אפשרי, ניתן יהיה לקחת מהם חומר על מנת לבנות לאריאל ז"ל, עמוד הנצחה או אתר זכרון, מה שיראה יותר מכובד

נ.ב אם מדובר בבחור ישראלי שנהרג, למה אתם רושמים R.I.P????
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement