kom tilfeldigvis over hjemmesiden til Jesselyn her og så på schedule: Jul 29th Sentrumscene Oslo (Nor)
gikk glipp av Jesselyn forrige gang...det skal ikke skje igjen www.jesselyn.nl
cre8or
Who knows :)
SteveTranz4ever
Oj oj... det där borde ni dra på... Gillar hennes låtar som fan... Hon jockar runt rätt mycket också... att hon är en skönhet att se på också skadar ju inte :gsmile:
Ska nog fan försöka få hit henne till Sverige också :D