return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Sasha @ Nitzanim 2.06.06
View this Thread in Original format
Dj Alex (ISR)
תזרימו פרטים..

וכמו שזכור לי נפתח טרד על זה אבל הוא נעלם משומה והחיפוש לא דופק..
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
תזרימו פרטים..

וכמו שזכור לי נפתח טרד על זה אבל הוא נעלם משומה והחיפוש לא דופק..


תאמת אפשר פשוט לדפדף כמה דפים אחורה ולראות
פרטים כרגע

אני יהיה שם

אני אולי יביא איתי 3 תקליטים (סיכוי נמוך בהתחשב בעובדה שיש לי יותר סיכוי לפגוש את אנג'לינה ג'ולי ברחוב מאשר להגיע למרחק של פחות ממאה מטר מסאשה בניצנים)
Dj Alex (ISR)
דפדפתי ולא מצאתי פרטים..
כמו שעת התחלה וגיל מחיר כרטיס וכו
Glenn-Holmes
גיל בטח 23+ משאומר ברייב שכזה שאם אתה בן19-20 אתה כנראה בפנים - כל משצריך זה לקנות כרטיס במכירה מוקדמת
Segev
4 ימים לפני סיום הטירונות שלי..
מקווה לטוב...
Dj Alex (ISR)
יום אחרי שנגמר לי המלווה =]
omergunr
יום לפני מגן :\
DvJ
יום חופשי שאין לי כלום בו וגם אחריו......

85% אני בא
הבנתי שזה גם +18....
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
גיל בטח 23+ משאומר ברייב שכזה שאם אתה בן19-20 אתה כנראה בפנים - כל משצריך זה לקנות כרטיס במכירה מוקדמת



תיצמד אליי אני יעלה אותך על המחט של הפטיפון :)
YuVaL
אני גם כנראה סוף סוף יגיע למסיבה.. לפגוש את כל החבר'ה =)
כמה עולה כרטיס ואיפה אפשר לקנות?

fusi
נו נראה לכם שאני לא אגיע?! ... רק שסאשה בעצמו יגיע ולא ישכח את עצמו כהרגלו באיזה שדה תעופה או חדר של מלון
:whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement