return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
The Day After Tomorrow (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Shahar
שמע עם הסט המגעיל שהוא נתן בדיסנילנד אני מעדיף לשמוע דידי הררי

אז תשמע.. טיאסטו לא יעלב.
Shahar
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
אז תשמע.. טיאסטו לא יעלב.


זה מה שאני עושה :D
אפילו לא טרחתי לבדוק איזה טראקים יש בדיסק החדש שלו
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Shahar
זה מה שאני עושה :D
אפילו לא טרחתי לבדוק איזה טראקים יש בדיסק החדש שלו

מה שמצחיק פה שניגנת חלק גדול מהם בסט שלך..
אבל עזוב.. הוא בטח גנב ממך. =]
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
מה שמצחיק פה שניגנת חלק גדול מהם בסט שלך..


+1
YoraY
רוצים לשמוע משהו באמת מזעזע?




השנה 2009, הקלאב טראנס נעלם מן המדפים
מהלייבלים פשטו רגל 95%
תקליטים בודדים יוצאים לאור במהדורה מוגבלת
:eek:
Shahar
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
מה שמצחיק פה שניגנת חלק גדול מהם בסט שלך..
אבל עזוב.. הוא בטח גנב ממך. =]


וואלה אז אני חייב לדעת איזה חלק גדול מתוך הטראקליסט נגנתי תוכל לפרט?
ואם ככה אז נראה לי שהמון דיג'יים שמנגנים טראנס גנבו הרבה טראקים מארמין כי הרבה טראקים שפרי ניגן באומן נוגנו באסוט...כנראה להרבה אנשים יש נטייה לגנוב
או שלך יש נטייה לזיין תמוח כרגיל :D
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
וואלה אז אני חייב לדעת איזה חלק גדול מתוך הטראקליסט נגנתי תוכל לפרט?
ואם ככה אז נראה לי שהמון דיג'יים שמנגנים טראנס גנבו הרבה טראקים מארמין כי הרבה טראקים שפרי ניגן באומן נוגנו באסוט...כנראה להרבה אנשים יש נטייה לגנוב
או שלך יש נטייה לזיין תמוח כרגיל :D


מדבריך משתמע כאילו פרי גנב תקטעים
לא הגזמנו קצת?
זה שארמין ניגן אותם לא אומר שיש לו בלעדיות עליהם

ואני בטוח שפרי לא היה קוטל דיסק חדש של ארמין כי באמת גם הוא עצמו מנגן הרבה קטעים שארמין מנגן וכולל בדיסק החדש

אתה לעומת זאת מרשה לעצמך קצת יותר כנראה
uzi
:) התפוצצתי פה מצחוק! אתם גדולים!
:) איזה אופטימיות!
:) נשארה רק הקלישאה האחרונה, הטראנס כבר מת!
Flotser
השנה
2016
כבר שבוע שלישי ברציפות ש
ASOT
לא משודרת וארמין לא זמין בכל עשרת המכשירים הסלולריים שברשותו.
ב
TranceAddict
ובכל קהילת המוזיקה האלקטרונית העולמית עולה חשש לגורלו של ארמין,
יחד עם זאת צפה ועולה השמועה שאמרין התאסלם!
תמונות של בחור בלונדיני עם זקן וספר קוראן ביד מציפות את הפורומים ואתרי המוזיקה.

לאחר כשנה,
השמועות כבר נרגעו,
אך לפתע בכלי התקשורת מתפרסמת קלטת חדשה של בן-לאדן,
גולשי
TranceAddict
חדי העין זיהו מיד
שלצד הטרוריסט האיום, עומד אותו בחור בלונדיני ומזוקן שתמונתו מילאה את הפורמים כשנה קודם לכן. - זה חייב להיות ארמין אמרו לעצמם!!
אבל איך??....

לאחר סדרת הגידופים והאיומים הרגילה של בן לאדן
הוא מוסר שהוא כבר חולה ועייף,
והמחליף שלו יהיה לא אחר מאשר החייל שלצידו ומציג אותו בשם
אבו - ואן - ביורן.

תחילה נראה היה שאין להכרזה זו משמעות רצינית, שכן המנהיג החדש לא מוכר בקהילה המוסלמית פונדמנטליסית.
אך להפתעת כל הפרשנים וגופי המודיעין העולמיים, השפעתו של אבו-ואן-ביורן הלכה וגברה, ומדי יום ביומו פלגים רחבים נוספים הביאו תמיכה במנהיג החדש , וכוחו הלך וגבר.
הלכה והתרחבה הדעה בקהילה המוסלמית בעולם כי אבו-ואן ביורן הוא משיח המוסלמים ושדרכו היא הדרך לגאולה.

באותה תקופה בישראל הקטנה,
חיים הכט שפרש מהטלויזיה פורץ לבית של אילן, גונב ושורף לו את כל התקליטים !!
אילן משתגע לגמרי, וכדי לברוח מכאב האובדן - אילן נוסע לארה"ב ומתגייס לצבא האמריקאי,
לאחר סירובו להתפנות לבגדד, אילן נשלח לאפגניסטן

בקיץ של אותה שנה,
בעוד מבצע שיגרתי , אילן מסייר באחד מרחובותיה הצפופים של העיר קבול.
לפתע אילן נעצר ועיניו מצטלבות עם עיניים בהירות ובוהקות מעברו השני של הרחוב.
אילן התמלא בתחושה של נוסטלגיה עמוקה ושמחה לא מובנת!! הוא לא יכל לנתק את עיניו!
לפתע הבחור בו בהה אילן, הוציא סמרטוט ישן מכיסו וזרק לאברו של אילן,
הסמרטוט היה בצורת תחתונים, ועליהם היה רשום
Armin You Are Number 1 - I LOVE YOU (and Marcus)
אילן זיהה מיד שאלו התחתונים שהוא זרק לעבר העמדה בשיא מסיבה של ארמין ב
TLV.
דמעות הופיעו בעיני שניהם ומרוב ההתרגשות הם רצו איש לרעהו - התחבקו ובכו במשך כשעה!!
.אילן לא חזר מאז לבסיס

השפעתו של אילן על ארמין (או אבו-ואן-ביורן בשמו החדש) היתה מדהימה,
מאז אותה פגישה לא בוצע פיגוע אחד בעיראק ובעולם. גם חמאס וחיזבאללה נרגעו ונראה כי עידן חדש של שלום מגיע על העולם.

באותה תקופה,
חן ישב בבית, והחליט להאזין קצת לתחנות רדיו ערביות - מה שהוא לא עשה כבר מזמן.
להפתעתו של חן!! השדרנים עדיין דיברו ערבית, ואותה חומוסיה ברמאללה פירסמה ברדיו,
אבל המוזיקה - כבר לא אותה מוזיקה.
בכל התחנות הערביות ברדיו היה רק טראנס!!
אמנם
ASOT
כבר לא משודרת, אבל מי צריך אותה כשאילן בכבודו ובעצמו
מכתיב את הפלייליסט של רדיו אל-ראם ברמאללה
92.3FM

!!
coby
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח פלוצר

יום שישי משעמם הא ?

MASTERsplinter
quote:
Originally posted by Flotser
השנה
2016
כבר שבוע שלישי ברציפות ש
ASOT
לא משודרת וארמין לא זמין בכל עשרת המכשירים הסלולריים שברשותו.
ב
TranceAddict
ובכל קהילת המוזיקה האלקטרונית העולמית עולה חשש לגורלו של ארמין,
יחד עם זאת צפה ועולה השמועה שאמרין התאסלם!
תמונות של בחור בלונדיני עם זקן וספר קוראן ביד מציפות את הפורומים ואתרי המוזיקה.

לאחר כשנה,
השמועות כבר נרגעו,
אך לפתע בכלי התקשורת מתפרסמת קלטת חדשה של בן-לאדן,
גולשי
TranceAddict
חדי העין זיהו מיד
שלצד הטרוריסט האיום, עומד אותו בחור בלונדיני ומזוקן שתמונתו מילאה את הפורמים כשנה קודם לכן. - זה חייב להיות ארמין אמרו לעצמם!!
אבל איך??....

לאחר סדרת הגידופים והאיומים הרגילה של בן לאדן
הוא מוסר שהוא כבר חולה ועייף,
והמחליף שלו יהיה לא אחר מאשר החייל שלצידו ומציג אותו בשם
אבו - ואן - ביורן.

תחילה נראה היה שאין להכרזה זו משמעות רצינית, שכן המנהיג החדש לא מוכר בקהילה המוסלמית פונדמנטליסית.
אך להפתעת כל הפרשנים וגופי המודיעין העולמיים, השפעתו של אבו-ואן-ביורן הלכה וגברה, ומדי יום ביומו פלגים רחבים נוספים הביאו תמיכה במנהיג החדש , וכוחו הלך וגבר.
הלכה והתרחבה הדעה בקהילה המוסלמית בעולם כי אבו-ואן ביורן הוא משיח המוסלמים ושדרכו היא הדרך לגאולה.

באותה תקופה בישראל הקטנה,
חיים הכט שפרש מהטלויזיה פורץ לבית של אילן, גונב ושורף לו את כל התקליטים !!
אילן משתגע לגמרי, וכדי לברוח מכאב האובדן - אילן נוסע לארה"ב ומתגייס לצבא האמריקאי,
לאחר סירובו להתפנות לבגדד, אילן נשלח לאפגניסטן

בקיץ של אותה שנה,
בעוד מבצע שיגרתי , אילן מסייר באחד מרחובותיה הצפופים של העיר קבול.
לפתע אילן נעצר ועיניו מצטלבות עם עיניים בהירות ובוהקות מעברו השני של הרחוב.
אילן התמלא בתחושה של נוסטלגיה עמוקה ושמחה לא מובנת!! הוא לא יכל לנתק את עיניו!
לפתע הבחור בו בהה אילן, הוציא סמרטוט ישן מכיסו וזרק לאברו של אילן,
הסמרטוט היה בצורת תחתונים, ועליהם היה רשום
Armin You Are Number 1 - I LOVE YOU (and Marcus)
אילן זיהה מיד שאלו התחתונים שהוא זרק לעבר העמדה בשיא מסיבה של ארמין ב
TLV.
דמעות הופיעו בעיני שניהם ומרוב ההתרגשות הם רצו איש לרעהו - התחבקו ובכו במשך כשעה!!
.אילן לא חזר מאז לבסיס

השפעתו של אילן על ארמין (או אבו-ואן-ביורן בשמו החדש) היתה מדהימה,
מאז אותה פגישה לא בוצע פיגוע אחד בעיראק ובעולם. גם חמאס וחיזבאללה נרגעו ונראה כי עידן חדש של שלום מגיע על העולם.

באותה תקופה,
חן ישב בבית, והחליט להאזין קצת לתחנות רדיו ערביות - מה שהוא לא עשה כבר מזמן.
להפתעתו של חן!! השדרנים עדיין דיברו ערבית, ואותה חומוסיה ברמאללה פירסמה ברדיו,
אבל המוזיקה - כבר לא אותה מוזיקה.
בכל התחנות הערביות ברדיו היה רק טראנס!!
אמנם
ASOT
כבר לא משודרת, אבל מי צריך אותה כשאילן בכבודו ובעצמו
מכתיב את הפלייליסט של רדיו אל-ראם ברמאללה
92.3FM

!!


שמע אין לי הרבה מה לומר סתם רציתי לצטט פוסט כזה ארוך.
Glenn-Holmes
מיכאל!!!
אתה מופרע!!!

ענק!!!

אהבתי ביותר :)

יש אנשים שהדמיון העשיר שלהם פשוט מדהים
אין לי מושג איך כתבת תתסריט הזה בראש שלך

שלח את זה להוליווד אני בטוח שזה יכול להפוך לסרט (אני לא ציני לגבי העובדה שהרעיון הזה יכול להפוך לתסריט מדליק)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement