return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Windows Genuine Advantage Validation (pg. 2)
View this Thread in Original format
markfeldman
שחר,

חברה שלי הורדיה את הקובץ המדובר ושמה אותו בתיקייה.

רק הכוכב נעלם אך עדיין התוכנה מזוהה כמזוייפת.

כלומר אין יותר עדכונים.
Shahar
אני לא מוצא את השורה ההיא
היה אפשר להקיש אותה באקספלורר והכל היה עובד

בשבוע האחרון שמעתי מכמה אנשים שממש ננעל להם הווינדוס אז תזהרו עם זה...אני הכי ממליץ להתקין מחדש נראה לי ככה הכי בטוח ופשוט לא להתקין את ה GENUINE
idanhakia
מה המייל שלך, אני ישלח לך אחד הכי עדכני.

לי זה עובד....
Shahar
כמו שאמרתי זה אמור לעבוד או לנעול תווינדוס
כנראה תלוי בגירסא..
markfeldman
אני הבנתי כי ניתן גם להוריד את עדכוני התוכנה באתר מסויים.

ידוע לכם איזה ?
m0sh
windows update

מתי עידכנת בפעם האחרונה?
זה מאד פשוט
אתה שם DLL
מסויים ב
windows/system32
עושה ריסט
ואז שהוא אומר לך שזה לא בסדר אז אתה לוחץ על
get genuine
וזהו נגמר
Shahar
אני במקומכם לא הייתי מעדכן בכלל
אתם לא יכולים לדעת מה מיקרוסופט יתנו לכם..

ובכל מקרה אתם תקבלו את ה
HIGH PRIORITY UPDATES
DjChook
אלא אם כן יש לך חוקי :)
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
אלא אם כן יש לך חוקי :)


קודם כל יש לי חוקי
אבל אני מסביר בפעם ה3294832948

אתה לא צריך את העידכונים השטותיים
כי את ה
high priority
אתה תקבל גם אם אין לך גירסא חוקית!!!

ואם יש לך פיירוול ואנטיוירוס אז בכלל לא צריך לא את זה ולא את זה
YoraY
קיצר.... שחר תצודק אבל העניין הוא שאנשים לא בוחרים מה להוריד בהיי פריוריטי - אם הייתה לי את האפשרות והייתי יודע שהחרא הזה זה אותו נודניק שיציק לי שבוע אז לא הייתי מוריד ולהבא אני גם לא אוריד..



בקיצור יש ברשותי את הקובץ שעזר לי לפחות... הוריד לי תכוכב המסריח ואני יכול לגלוש בשקט

Shahar
quote:
Originally posted by YoraY
קיצר.... שחר תצודק אבל העניין הוא שאנשים לא בוחרים מה להוריד בהיי פריוריטי - אם הייתה לי את האפשרות והייתי יודע שהחרא הזה זה אותו נודניק שיציק לי שבוע אז לא הייתי מוריד ולהבא אני גם לא אוריד..



בקיצור יש ברשותי את הקובץ שעזר לי לפחות... הוריד לי תכוכב המסריח ואני יכול לגלוש בשקט


בטח שבוחרים
זה כותב לך מה הוא הולך להתקין
אתה יכול לבחור להתקין ויכול לא להתקין
YoraY
כן אבל יש 2 סוגים של התעדכנות בהיי פריוריטי..

יש את האוטומאטי ויש את הקסטומייז

ותמיד עושים אוטומאטי.... (אקספרס..)ד


בקיצר.. מעכשיו נשקול את זה פעמיים לפני שבוחרים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement