|
Windows Genuine Advantage Validation (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
שחר,
חברה שלי הורדיה את הקובץ המדובר ושמה אותו בתיקייה.
רק הכוכב נעלם אך עדיין התוכנה מזוהה כמזוייפת.
כלומר אין יותר עדכונים. |
|
|
| Shahar |
אני לא מוצא את השורה ההיא
היה אפשר להקיש אותה באקספלורר והכל היה עובד
בשבוע האחרון שמעתי מכמה אנשים שממש ננעל להם הווינדוס אז תזהרו עם זה...אני הכי ממליץ להתקין מחדש נראה לי ככה הכי בטוח ופשוט לא להתקין את ה GENUINE |
|
|
| idanhakia |
מה המייל שלך, אני ישלח לך אחד הכי עדכני.
לי זה עובד.... |
|
|
| Shahar |
כמו שאמרתי זה אמור לעבוד או לנעול תווינדוס
כנראה תלוי בגירסא.. |
|
|
| markfeldman |
אני הבנתי כי ניתן גם להוריד את עדכוני התוכנה באתר מסויים.
ידוע לכם איזה ? |
|
|
| m0sh |
windows update
מתי עידכנת בפעם האחרונה?
זה מאד פשוט
אתה שם DLL
מסויים ב
windows/system32
עושה ריסט
ואז שהוא אומר לך שזה לא בסדר אז אתה לוחץ על
get genuine
וזהו נגמר |
|
|
| Shahar |
אני במקומכם לא הייתי מעדכן בכלל
אתם לא יכולים לדעת מה מיקרוסופט יתנו לכם..
ובכל מקרה אתם תקבלו את ה
HIGH PRIORITY UPDATES |
|
|
| DjChook |
| אלא אם כן יש לך חוקי :) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
אלא אם כן יש לך חוקי :) |
קודם כל יש לי חוקי
אבל אני מסביר בפעם ה3294832948
אתה לא צריך את העידכונים השטותיים
כי את ה
high priority
אתה תקבל גם אם אין לך גירסא חוקית!!!
ואם יש לך פיירוול ואנטיוירוס אז בכלל לא צריך לא את זה ולא את זה |
|
|
| YoraY |
קיצר.... שחר תצודק אבל העניין הוא שאנשים לא בוחרים מה להוריד בהיי פריוריטי - אם הייתה לי את האפשרות והייתי יודע שהחרא הזה זה אותו נודניק שיציק לי שבוע אז לא הייתי מוריד ולהבא אני גם לא אוריד..
בקיצור יש ברשותי את הקובץ שעזר לי לפחות... הוריד לי תכוכב המסריח ואני יכול לגלוש בשקט |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YoraY
קיצר.... שחר תצודק אבל העניין הוא שאנשים לא בוחרים מה להוריד בהיי פריוריטי - אם הייתה לי את האפשרות והייתי יודע שהחרא הזה זה אותו נודניק שיציק לי שבוע אז לא הייתי מוריד ולהבא אני גם לא אוריד..
בקיצור יש ברשותי את הקובץ שעזר לי לפחות... הוריד לי תכוכב המסריח ואני יכול לגלוש בשקט |
בטח שבוחרים
זה כותב לך מה הוא הולך להתקין
אתה יכול לבחור להתקין ויכול לא להתקין |
|
|
| YoraY |
כן אבל יש 2 סוגים של התעדכנות בהיי פריוריטי..
יש את האוטומאטי ויש את הקסטומייז
ותמיד עושים אוטומאטי.... (אקספרס..)ד
בקיצר.. מעכשיו נשקול את זה פעמיים לפני שבוחרים |
|
|
|
|