| AirPole |
Ik weet dat hier elk jaar wel een topic over is geweest, maar toch ben ik benieuwd wat op dit moment jullie favoriete livesets zijn. Vooral omdat de smaak van veel mensen hier ook veranderd is.
Mijn favoriete sets:
- Armin van Buuren b2b Ferry Corsten live @ Godskitchen 16/03/2003
- Chicane live @ Palladium 22/01/2000
- Paul van Dyk live @ Amnesia, Cream Ibiza 16/08/2002
|
|
|