return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Chiller Instinct #005 w/ Guest Mix From Matti Kotala On ETN3
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
לכל אוהבי הטראנס המלודי
את האורח של מחר אין צורך להציג יותר מדי

הוא חצי מההרכבים
alt+f4, avanto, magellan project
מפיק קטעים תחת שמו המקורי וגם מנהל הלייבל המצליח
electric sauna

עוד לא יצא לי לפתוח טרד על התוכנית באי טי אן
הפעם אני חושב שיהיו כאן כאלה שירצו לשמוע

התוכנית תהיה מחר 21:00-23:00 שעון ישראל


Links:


96kbps AAC+ Broadcast:
24kbps AAC+ Broadcast:

ETN Site
gErver
נשמע טוב,..
..הבחור מוכשרר בטירוף

האיכות שידור קצת מבאסת תתחת,
? למה האופציה הכי גבוהה היא 96
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by gErver
נשמע טוב,..
..הבחור מוכשרר בטירוף

האיכות שידור קצת מבאסת תתחת,
? למה האופציה הכי גבוהה היא 96


זה פורמט
aac+

האיכות טובה יותר אפילו מה-192 הרגיל של אי טי אן
gErver
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
זה פורמט
aac+

האיכות טובה יותר אפילו מה-192 הרגיל של אי טי אן


מדליק..

עכשיו אני שם על בליינד.
Glenn-Holmes
וב צריך להתרגל גם למזל רע מזמן לא היה לי כזה
משום מה התוכנית לא משודרת
לא העלו מהסרבר את הסטים של היום גם הבחור שמשדר אחרי לא יודע אם התוכנית שלו תשודר
בקיצור אתם תקבלו את הסט האורח שבוע הבא בשבוע נטול סט ממני כנראה בגלל 2 אורחים מתוכננים
(זה שנדחה וזה שתוכנן לשבוע הבא)
Koby
רדיו של חובבנים...דווקא רציתי לשמוע..





Matti Kotala - Aedena:eyes: :eyes: :eyes:
Glenn-Holmes
יום שבת 20:00-22:00 תשודר התוכנית

המנה שהובטחה לכם רשומה בפוסט הראשון ותופיע במלואה
Glenn-Holmes
מתחיל עוד 10 דקות

ואם אתם אוהבי טראנס מלךודי אמיתיים עוד שעה ועשר דקות אתם לא רוצים להחמיץ תסט האורח
KrazyDJs
איכזבו אותי..
לא מצליח להאזין בווינאמפ..:(
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by KrazyDJs
איכזבו אותי..
לא מצליח להאזין בווינאמפ..:(


החסרון היחיד של הפורמט הזה נראה לי אם אני זוכר הוא שצריך ווינאמפ 5 בשבילו...
:(

שמח שניסית בכל אופן

omergunr
אה זה לכולם ככה..
ניסתי ב 8 לא הצליח.. עכשיו 9 וגם לא מצליח..
אני מדבר על מדיה פלייר..

:|

עריכה:
ACC
זה לא הפורמט של הפלאפון?
:conf:
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by omergunr
אה זה לכולם ככה..
ניסתי ב 8 לא הצליח.. עכשיו 9 וגם לא מצליח..
אני מדבר על מדיה פלייר..

:|

עריכה:
ACC
זה לא הפורמט של הפלאפון?
:conf:


זה עובד רק בווינאמפ
ולגבי הפלאפון אין לי מושג
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement