|
Jamie Cullum gaat housen :D
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
Jamie Cullum treedt in de voetsporen van Robbie Williams, die onlangs aankondigde een dancealbum te gaan maken. Jamie heeft besloten om zijn piano ter zijde te schuiven en ook een cd te gaan maken met pompende housebeats. Op zijn computer is Jamie al druk bezig met het mixen van de tracks en hij is vastbesloten zijn dance nummers te gaan uitbrengen. Wel zal Jamie daarvoor een pseudoniem gebruiken want hij verwacht dat zijn vaste fans erg warm zullen lopen voor dit project.
www.radio538.nl
Het zal mij benieuwen :D |
|
|
| Chicane |
| lang leve dancepop :( |
|
|
| jp |
| Gelukkig gaat ie niet koken. Daar zijn al genoeg Jamies voor :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Chicane
lang leve dancepop :( |
Ik hoop gewoon dattie t net zo goed doet als z'n jazz enzo :D Dan intereseert t me geen reet of t poppy is, dan is t gewoon goed :D |
|
|
| franzelare |
| vet, hopen dat het ook nog goed word ;) |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik hoop gewoon dattie t net zo goed doet als z'n jazz enzo :D Dan intereseert t me geen reet of t poppy is, dan is t gewoon goed :D |
Puff Daddy wilde ook graag Dance maken, verder dan Let's Get Ill kwam 'ie niet geloof ik (maar eerlijk is eerlijk, Let's Get Ill was verre van bout te noemen :D) |
|
|
| eieregooie |
| Achja, tis afwachten offie t kan, maar muzikaal issie iig wel :) |
|
|
| jp |
| M'n buurvrouw is ook muzikaal, vooral 's nachts als de buurman er overheen gaat en ze de ramen hebben vergeten te sluiten |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Chicane
Puff Daddy wilde ook graag Dance maken, verder dan Let's Get Ill kwam 'ie niet geloof ik (maar eerlijk is eerlijk, Let's Get Ill was verre van bout te noemen :D) |
maar dat had denk ik meer met deep dish te maken dan puffie zelf |
|
|
|
|