return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Jamie Cullum gaat housen :D
View this Thread in Original format
eieregooie
Jamie Cullum treedt in de voetsporen van Robbie Williams, die onlangs aankondigde een dancealbum te gaan maken. Jamie heeft besloten om zijn piano ter zijde te schuiven en ook een cd te gaan maken met pompende housebeats. Op zijn computer is Jamie al druk bezig met het mixen van de tracks en hij is vastbesloten zijn dance nummers te gaan uitbrengen. Wel zal Jamie daarvoor een pseudoniem gebruiken want hij verwacht dat zijn vaste fans erg warm zullen lopen voor dit project.

www.radio538.nl



Het zal mij benieuwen :D
Chicane
lang leve dancepop :(
jp
Gelukkig gaat ie niet koken. Daar zijn al genoeg Jamies voor :D
eieregooie
quote:
Originally posted by Chicane
lang leve dancepop :(


Ik hoop gewoon dattie t net zo goed doet als z'n jazz enzo :D Dan intereseert t me geen reet of t poppy is, dan is t gewoon goed :D
franzelare
vet, hopen dat het ook nog goed word ;)
Chicane
quote:
Originally posted by eieregooie
Ik hoop gewoon dattie t net zo goed doet als z'n jazz enzo :D Dan intereseert t me geen reet of t poppy is, dan is t gewoon goed :D


Puff Daddy wilde ook graag Dance maken, verder dan Let's Get Ill kwam 'ie niet geloof ik (maar eerlijk is eerlijk, Let's Get Ill was verre van bout te noemen :D)
eieregooie
Achja, tis afwachten offie t kan, maar muzikaal issie iig wel :)
jp
M'n buurvrouw is ook muzikaal, vooral 's nachts als de buurman er overheen gaat en ze de ramen hebben vergeten te sluiten
basvh
quote:
Originally posted by Chicane
Puff Daddy wilde ook graag Dance maken, verder dan Let's Get Ill kwam 'ie niet geloof ik (maar eerlijk is eerlijk, Let's Get Ill was verre van bout te noemen :D)


maar dat had denk ik meer met deep dish te maken dan puffie zelf
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement