return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
כבוד
View this Thread in Original format
DjChook
ברכות להרצליה ורמת גן שעלו לליגת העל בכדורגל!!!

ושמכבי יקחו גביעעעעעעעעעעעעעעעע
Koby
ושתהיה מסיבה טובה בים שלישי..אמן..
Glenn-Holmes
הכח עוד לא עלתה ליגה

כדאי להמתין עד לאחרי המחזור הקרוב...
ניצחון של הפועל ירושלים עליה והכל פתוח
(למרות שהכל תלוי בהכח)
Dj Alex (ISR)
מה עם בני לוד שעלו ללאומית?
עונה שלישית רצוף שהם עולים ליגה
Koby
נחסוך את התגובה הבאה...

הפועל בני-ג'דידה עולה מליגה א' צפון...
ו..מ.כ. מקסים לוד עולה מליגה ב' דרום..

והינה קישור לעידכונים נוספים למי שמעוניין...
www.one.co.il

וגם אפשר לפתוח שם אחלה דיון..
(וזה רמז למי שלא קלט)
DjChook
איזה צעיר אתה


בכל מקרה, הפועל שיכון ותיקים עלתה לליגה ג'!!!

ושכולכם תזדיינו, זו הקבוצה של השכונה שלי
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DjChook
איזה צעיר אתה


בכל מקרה, הפועל שיכון ותיקים עלתה לליגה ג'!!!

ושכולכם תזדיינו, זו הקבוצה של השכונה שלי


עלתה לליגה ב'
- במקום כדורגל אולי שישפצו לכם תשכונה קצת?
DjChook
מאיפה אתה יודע?!
Koby
quote:
Originally posted by DjChook
איזה צעיר אתה


בכל מקרה, הפועל שיכון ותיקים עלתה לליגה ג'!!!

ושכולכם תזדיינו, זו הקבוצה של השכונה שלי


יש לך עוד שכונה שמתמלאת בספאם...
DjChook
אני לא מבין מה אתם כולכם בוכים
זה התחיל כטרד' התחנפות למוש
והפכתם את זה למשהו אחר לגמרי
:sadgreen:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement