|
כבוד
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
ברכות להרצליה ורמת גן שעלו לליגת העל בכדורגל!!!
ושמכבי יקחו גביעעעעעעעעעעעעעעעע |
|
|
| Koby |
| ושתהיה מסיבה טובה בים שלישי..אמן.. |
|
|
| Glenn-Holmes |
הכח עוד לא עלתה ליגה
כדאי להמתין עד לאחרי המחזור הקרוב...
ניצחון של הפועל ירושלים עליה והכל פתוח
(למרות שהכל תלוי בהכח) |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
מה עם בני לוד שעלו ללאומית?
עונה שלישית רצוף שהם עולים ליגה |
|
|
| Koby |
נחסוך את התגובה הבאה...
הפועל בני-ג'דידה עולה מליגה א' צפון...
ו..מ.כ. מקסים לוד עולה מליגה ב' דרום..
והינה קישור לעידכונים נוספים למי שמעוניין...
www.one.co.il
וגם אפשר לפתוח שם אחלה דיון..
(וזה רמז למי שלא קלט) |
|
|
| DjChook |
איזה צעיר אתה
בכל מקרה, הפועל שיכון ותיקים עלתה לליגה ג'!!!
ושכולכם תזדיינו, זו הקבוצה של השכונה שלי |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DjChook
איזה צעיר אתה
בכל מקרה, הפועל שיכון ותיקים עלתה לליגה ג'!!!
ושכולכם תזדיינו, זו הקבוצה של השכונה שלי |
עלתה לליגה ב'
- במקום כדורגל אולי שישפצו לכם תשכונה קצת? |
|
|
| Koby |
| quote: | Originally posted by DjChook
איזה צעיר אתה
בכל מקרה, הפועל שיכון ותיקים עלתה לליגה ג'!!!
ושכולכם תזדיינו, זו הקבוצה של השכונה שלי |
יש לך עוד שכונה שמתמלאת בספאם... |
|
|
| DjChook |
אני לא מבין מה אתם כולכם בוכים
זה התחיל כטרד' התחנפות למוש
והפכתם את זה למשהו אחר לגמרי
:sadgreen: |
|
|
|
|