return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
סעמק על המקלדת הזאת כנסו בבקשה אני חייב עזרה....
View this Thread in Original format
Dj Moriano
אני לא יודע מה קרה פעם אם הייתי לוחץ
על מקש במקלדת בלי לעזוב זה
היה רושם את האות מלא פעמים עד שהייתי עוזב
אותו או שאני מוחק אז זה היה בלחיצה אחת

עכשיו כבר כמה ימים
אם אני לוחץ ארוך זה לא עושה כלום
כאילו רק לחיצה אחת ואם אני
רוצה למחוק שורה או לשחק בפיפא זה סיוט....



אם מישהו יודע איך לתקן תרשמו פה בבקשה
:)
Gil Shwarts
יש לך בלוח בקרה הגדרות של המקלדת
תיכנס לשם ותשנה את האופציות, אני לא יודע בדיוק איזה אבל זה חייב להיות שם.
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
יש לך בלוח בקרה הגדרות של המקלדת
תיכנס לשם ותשנה את האופציות, אני לא יודע בדיוק איזה אבל זה חייב להיות שם.


תודה אחי אני ינסה
DJ-Energy
אחי
זה ממש טרד דפוק!!!

שמע
לך ל
לוח בקרה
(Control Panel)
שם יש את ה
Keyboard
לך לשם ותסדר את זה
*CLOSED*
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement