|
מישהו יודע?
|
View this Thread in Original format
| DjNumShum |
מאיפה אני יכול להשיג שירים של הלהקות הצבאיות כמו
להקת התותחנים - השמש תידום
וכל השירים האלה שכולנו אוהבים??? :D |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
מאיפה אני יכול להשיג שירים של הלהקות הצבאיות כמו
להקת התותחנים - השמש תידום
וכל השירים האלה שכולנו אוהבים??? :D |
כולנו??????
לא יודע אחי תנסה באתר של צה"ל
או באודיו גלקסי תרשום עברית באנגלית כאילו
lehakat hatothanim |
|
|
| DJ-Energy |
אחי
תנסה את
Imesh
תמיד יש להם שם ת'שירים הישראלים
:) |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
אחי
תנסה את
Imesh
תמיד יש להם שם ת'שירים הישראלים
:) |
כי זה תוכנה ישראלית |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
כי זה תוכנה ישראלית |
וואלה?? בגלל זה אתה רק מוצא שם טראנס מסחרי
:) |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
וואלה?? בגלל זה אתה רק מוצא שם טראנס מסחרי
:) |
חחחח
במילה אחת,
ראאאסמי |
|
|
| NeMeSiS1234 |
לא ידעתי שזו תוכנה ישראלית
אולי אנחנו בכל זאת שווים במשהו |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
לא ידעתי שזו תוכנה ישראלית
אולי אנחנו בכל זאת שווים במשהו |
אולי......
בעצם לא תחשוב איזה חרא שירים יש שם |
|
|
| Hell_Copter |
באודיו גלאקסי בטח יהיה...
ואל תזלזלו בישראלים ומחשבים
אתם לא יודעים שכמה חברה ישראלים מאחורי איי סי קיו?!
עכשיו מיליונרים... |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
באודיו גלאקסי בטח יהיה...
ואל תזלזלו בישראלים ומחשבים
אתם לא יודעים שכמה חברה ישראלים מאחורי איי סי קיו?!
עכשיו מיליונרים... |
אני יודע שאני ידעתי
אתם יודעים שמי שמאחורי
נטקס הוא ילד ישראלי בן 17
שעכשיו הוא סופר מיליונר |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
אני יודע שאני ידעתי
אתם יודעים שמי שמאחורי
נטקס הוא ילד ישראלי בן 17
שעכשיו הוא סופר מיליונר |
כן נו בטח איזה שטינקר אחד בלי חברים שכל היום מטכנת |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
כן נו בטח איזה שטינקר אחד בלי חברים שכל היום מטכנת |
שטינקר שטינקר בלי חיים
אבל בכיף הייתי מתחלף איתו
אתה יודע איזה ציוד יהיה לי???? |
|
|
|
|