|
Goa / Psy-Trance (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by nesher
שמדברים על
Psy Trance
אין ולא יהיה כמו
Infected Mushroom - Symphonatic
|
צודק שיר ענק........
אבל אין כמו
Holyman!
וגם
Astral Projection |
|
|
| Hell_Copter |
Astral Projection - Fly
איזה טראק מדהים... למרות שאני לא ממש אוהב את הסגנון הזה |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
צודק שיר ענק........
אבל אין כמו
Holyman!
וגם
Astral Projection |
הולימן זה לא בדיוק פסיכודאלי וגם כמעט כל הטראקים שלו דומים.... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
הולימן זה לא בדיוק פסיכודאלי וגם כמעט כל הטראקים שלו דומים.... |
בזה אתה צודק...
בכולם יש את החצוצרות האלה או אנערף מה זה |
|
|
| nesher |
לא יעזור כלום
The Last Universe
אחת היצירות הגדולות בעולם
אחחחח
הזמנים של הניצחונות
איכססססס
אבל היה כיף
=] |
|
|
| TranceGiant |
| yeah i got the "live mix" of the last universe on the holymen album i bought in the new tahana merkazit, or was it tira? :D anyway..i remember how i ing LOVED it and kept hearing it non stop..yeah..last universe is still great..the pat where this monkey screeeaamms and its kickin..woohooo! |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by liChtbliTz
agree:D |
dude.. whats with the avatar?, is he trying to take a or what? |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
dude.. whats with the avatar?, is he trying to take a or what? |
I think maybe it's some1 during hard sex |
|
|
| Flotser |
תודה על ההמלצות של הטראקים בעמוד הקודם...אני אנסה להוריד את אלה שאני לא מכיר
אבל
nesher
אני ממש ממש לא מסכים איתך בקטע של
| quote: | כל השאר סתם משעממים
אין מלודיה אין כלום
סוג מסריח
|
מה קרה לך אחי? זה הסוג הכי טוב של הטראנס, איך מנגינות מתחלפות, וכל האפטים המוזרים , ועוד הטופים בקצב לא נורמלי, מתפוץץ לך פשוט המוח!!!
מה שכן אני לא מכיר הרבה אבל את מה שאמרת אתה בהחלט לא יכול להגיד על
INFECTED MUSHROOM
ודומיהם כמו אנטיקה, סאן פרוג'קט, אופוריה...
מנגינות כאלה, חבל על הזמן! |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by Flotser
תודה על ההמלצות של הטראקים בעמוד הקודם...אני אנסה להוריד את אלה שאני לא מכיר
אבל
nesher
אני ממש ממש לא מסכים איתך בקטע של
מה קרה לך אחי? זה הסוג הכי טוב של הטראנס, איך מנגינות מתחלפות, וכל האפטים המוזרים , ועוד הטופים בקצב לא נורמלי, מתפוץץ לך פשוט המוח!!!
מנגינות כאלה, חבל על הזמן! |
אחי אני לא שולל את זה
דווקא יש כמה שאני אוהב
אבל בינתיים
ממה ששמעתי ושמעתי הרבה מאוד
אני אוהב רק את שני אלה
בכל השאר פשוט לא מצאתי שום מלודיה ראויה
וגם לא אהבתי ממש
אם אתה יכול למצוא לי משהו שיהיה דומה בטיפה ל
Symphonatic
תשלח לי אני יהיה יותר משמח לשמוע את זה |
|
|
| s0undw4v3 |
| פתאום רואים את הצד ה"ערסי" שבכם :D |
|
|
|
|