return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 
Goa / Psy-Trance (pg. 2)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by nesher
שמדברים על
Psy Trance
אין ולא יהיה כמו
Infected Mushroom - Symphonatic


צודק שיר ענק........


אבל אין כמו

Holyman!

וגם
Astral Projection
Hell_Copter
Astral Projection - Fly

איזה טראק מדהים... למרות שאני לא ממש אוהב את הסגנון הזה
Agent-Fire
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


צודק שיר ענק........


אבל אין כמו

Holyman!

וגם
Astral Projection


הולימן זה לא בדיוק פסיכודאלי וגם כמעט כל הטראקים שלו דומים....
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Agent-Fire


הולימן זה לא בדיוק פסיכודאלי וגם כמעט כל הטראקים שלו דומים....


בזה אתה צודק...
בכולם יש את החצוצרות האלה או אנערף מה זה
nesher
לא יעזור כלום
The Last Universe
אחת היצירות הגדולות בעולם
אחחחח
הזמנים של הניצחונות
איכססססס
אבל היה כיף
=]
TranceGiant
yeah i got the "live mix" of the last universe on the holymen album i bought in the new tahana merkazit, or was it tira? :D anyway..i remember how i ing LOVED it and kept hearing it non stop..yeah..last universe is still great..the pat where this monkey screeeaamms and its kickin..woohooo!
liChtbliTz
agree:D
DJ-Energy
quote:
Originally posted by liChtbliTz
agree:D


dude.. whats with the avatar?, is he trying to take a or what?
DjChook
quote:
Originally posted by DJ-Energy


dude.. whats with the avatar?, is he trying to take a or what?

I think maybe it's some1 during hard sex
Flotser
תודה על ההמלצות של הטראקים בעמוד הקודם...אני אנסה להוריד את אלה שאני לא מכיר

אבל
nesher
אני ממש ממש לא מסכים איתך בקטע של
quote:
כל השאר סתם משעממים
אין מלודיה אין כלום
סוג מסריח


מה קרה לך אחי? זה הסוג הכי טוב של הטראנס, איך מנגינות מתחלפות, וכל האפטים המוזרים , ועוד הטופים בקצב לא נורמלי, מתפוץץ לך פשוט המוח!!!

מה שכן אני לא מכיר הרבה אבל את מה שאמרת אתה בהחלט לא יכול להגיד על
INFECTED MUSHROOM
ודומיהם כמו אנטיקה, סאן פרוג'קט, אופוריה...
מנגינות כאלה, חבל על הזמן!

nesher
quote:
Originally posted by Flotser
תודה על ההמלצות של הטראקים בעמוד הקודם...אני אנסה להוריד את אלה שאני לא מכיר

אבל
nesher
אני ממש ממש לא מסכים איתך בקטע של


מה קרה לך אחי? זה הסוג הכי טוב של הטראנס, איך מנגינות מתחלפות, וכל האפטים המוזרים , ועוד הטופים בקצב לא נורמלי, מתפוץץ לך פשוט המוח!!!

מנגינות כאלה, חבל על הזמן!


אחי אני לא שולל את זה
דווקא יש כמה שאני אוהב
אבל בינתיים
ממה ששמעתי ושמעתי הרבה מאוד
אני אוהב רק את שני אלה
בכל השאר פשוט לא מצאתי שום מלודיה ראויה
וגם לא אהבתי ממש
אם אתה יכול למצוא לי משהו שיהיה דומה בטיפה ל
Symphonatic
תשלח לי אני יהיה יותר משמח לשמוע את זה
s0undw4v3
פתאום רואים את הצד ה"ערסי" שבכם :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement