return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
U probably wont care BUT! (pg. 2)
View this Thread in Original format
nesher
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
חטפתי עכשיו ביאוס של החיייייים!!!
i read what you wrote and i thoght that when you said here you ment ISRAEL!!!
:( :( :(


כן גם אני בהתחלה
איזה באסה
DjChook
can u dig it ?
למה ריפ ?

ויובל נראה לי הראשון ששם את השם של השיר הזה בתור מומלץ

באמת טראק גדול של יוצר גדול

:)

דר"א יש את ה
MYPLAY
של דומונד, של מישהו מפה, מזה קטלני

למרות שעכשיו אני לא יכול להוריד יותר משם משום מה

DAMN MYPLAY GAY
MoSH_MaN
יש לי ריפ של
2:50

דקות
DjChook
יש לי את המלא

7:59

גם נראה לי זה היה מרועי

וגם מהלוקר של דומנד
MoSH_MaN
של מי?
MoSH_MaN
ש לי את זה בסט של דמונד


אבל אני לא מתלהב יותר מידי
Hell_Copter
המלודיה שם פשוט אדירה
של שיר שקוראים לו
Laura Branigan - Self Control
אחלה שיר ועוד יותר אחלה טראק

וכן חן... אני שלחתי לך את זה
אבל זה רדיו ריפ
DJ-Energy
JamX_and_De_Leon_-_Can_U_Dig_it__Original_Mix-Vinyl-2002-MiM

בקרוב!!
אבל ששששש.. אל תגלו
:)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ-Energy
JamX_and_De_Leon_-_Can_U_Dig_it__Original_Mix-Vinyl-2002-MiM

בקרוב!!
אבל ששששש.. אל תגלו
:)


עכשיו אתה עובד עליי
תבטיח לי שברגע שתקבל את זה תשלח לי באיי סי קיו!!!
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Hell_Copter


עכשיו אתה עובד עליי
תבטיח לי שברגע שתקבל את זה תשלח לי באיי סי קיו!!!


:)

תן לבדוק קודם עם זה ריפ מלא..
אחרי זה נדבר
;)

MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Hell_Copter


עכשיו אתה עובד עליי
תבטיח לי שברגע שתקבל את זה תשלח לי באיי סי קיו!!!


הוא לא ישלח לחך.......

יעיפו אותו
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


הוא לא ישלח לחך.......

יעיפו אותו


למה שיעיפו אותו?!
זה לא שאני הולך להעלות את זה לאיזה אתר או משהו...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement