|
אללההה 8-0-0-0 הודעותתתת!!
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
עבר הרבה זמן מאז שעשיתי 7000
רק עכשיו שמתי לב שיש לי 8021 הודעותתת!!
מזלטוב לייייייי |
|
|
| YoraY |
עוד פעם אתה מעתיק מאיתנו? הפעם את התרעיון של ה 008...
:p |
|
|
| MASTERsplinter |
8000 זה כבד
רציני ביותר
מזל"ט |
|
|
| DjChook |
מזל טוב שחר, בכל מקרה לנצל את ההזדמנות להגיד שחזרתי מאוסטריה
אחלה מדינה =] היה ממש אחלה ואני בטוח שהתגעגעתם |
|
|
| m0sh |
מזל טוב
אני אנצל זאת בלהגיד שאני נכה צהל עם 15 אחוז נכות |
|
|
| DjChook |
פשששש שיחקת אותה :)
אני ויתרתי על התביעה |
|
|
| Sm0keMachine |
מזל טוב שחר
אני ינצל את הפוסט כדי לרשום שאין לי מה לרשום:rolleyes: |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by DjChook
פשששש שיחקת אותה :)
אני ויתרתי על התביעה |
אידיוט!
יש עוד 15 בדרך אולי....(מגיע לי באמת) |
|
|
| DjChook |
דיברתי גם עם רופאים וגם עם עו"ד שמתמחה בתביעות
וכולם אמרו שלא מגיע לי.. אז למה סתם לשלם |
|
|
| Glenn-Holmes |
| וואלה בדקתי היום ויש לי כבר 5600 - בקרוב אני עוקף את הבן אדם שגילה לי את הפורום הזה בזמנו ונעלם מפה להרבה זמן מאז |
|
|
|
|