return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
אללההה 8-0-0-0 הודעותתתת!!
View this Thread in Original format
Shahar
עבר הרבה זמן מאז שעשיתי 7000

רק עכשיו שמתי לב שיש לי 8021 הודעותתת!!

מזלטוב לייייייי
Liran-A
מזל טוב לך!!
YoraY
עוד פעם אתה מעתיק מאיתנו? הפעם את התרעיון של ה 008...
:p
MASTERsplinter
8000 זה כבד
רציני ביותר
מזל"ט
Shahar
תודהההה =]]
DjChook
מזל טוב שחר, בכל מקרה לנצל את ההזדמנות להגיד שחזרתי מאוסטריה

אחלה מדינה =] היה ממש אחלה ואני בטוח שהתגעגעתם
m0sh
מזל טוב
אני אנצל זאת בלהגיד שאני נכה צהל עם 15 אחוז נכות
DjChook
פשששש שיחקת אותה :)
אני ויתרתי על התביעה
Sm0keMachine
מזל טוב שחר

אני ינצל את הפוסט כדי לרשום שאין לי מה לרשום:rolleyes:
m0sh
quote:
Originally posted by DjChook
פשששש שיחקת אותה :)
אני ויתרתי על התביעה


אידיוט!


יש עוד 15 בדרך אולי....(מגיע לי באמת)

DjChook
דיברתי גם עם רופאים וגם עם עו"ד שמתמחה בתביעות
וכולם אמרו שלא מגיע לי.. אז למה סתם לשלם
Glenn-Holmes
וואלה בדקתי היום ויש לי כבר 5600 - בקרוב אני עוקף את הבן אדם שגילה לי את הפורום הזה בזמנו ונעלם מפה להרבה זמן מאז
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement