| Dj-2TaLL |
אני חולה...
:(
דווקא היום איזה בעסה...
לא נורא...
אז יש לי כמה טראקים טובים...
הם לא מי יודע מה חדשים...
אבל דיי יבש בזמן האחרון...
(אצלי לפחות)
-Ariane - Eternity (Original Mix)
-Planisphere - Deep Blue Dream - יותר רגוע
-DJ Tiesto - Urban Train. Marc Otool Main Remix
-tilt - seduction of orpheus
-Timo Maas vs Ian Wilkie - Twin Town (Timo Maas Original)
-space manoeuvres - Stage Two (Pariah's Shadow Lounge Mix)
-Breeder - The Chain
-Pete Heller Presents Stylus Trouble - Sputnik
-Nick K vs Kid Vicious - Pants Down Spanking
-planet heaven - predator (electric tree frog mix)
-Moshic - Panic System
-Nat Monday - Waiting (Creamer & Stephane K)
-Salt Tank - The Energy - צריך את המלא
-Carlos Manaca, Chus & Ceballos - The Strong Rhythm (Wally Lopez & Dr.Kucho Remix)
-lovesky - drums 4 better daze (praha remix)
-Rhythm Reigns - Fuel (Chab remix)
-Groove Juice feat. Yamil - Back To Africa (Deep Mix) - למרות שזה דיפ יש לו באס ממש מדהים
-Mechas - hot orginal mix - צריך את המלא
-indaba - Dark Light - צריך את המלא
-Envy / Falling - צריך את המלא
-Fu man Choo - Outlaw (Praha Remix)
-DJ Nukem vs Chab - Shaiva (Original Mix) - ישן אבל יפה
ושמתי את השיר שרועי המליץ באיג'י
תהנההההההה |
|
|