|
TranceSessioN
|
View this Thread in Original format
| ruly |
Saturday 20 May 2006
TranceSessioN
DJ DAZZLE (NL, Blackhole Recordings)
SIED VAN RIEL (NL, Subtraxx Finland)
TIM DAVIS vs THE MYSTIC FORCE (Rotationz Topradio)
JIM-Y & RULY (r-y productions)
Doors open at 22.30 - HAPPY HOUR till midnight
Veronica Boat (Kempisch Dok Antwerp)
ENTRANCE: 5€
POWERED BY ROTATIONZ! |
|
|
| Push2005 |
| Neen...................... :clown: |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik vrees er ook voor :)
Ik wil Tim en Hans wel eens aan het werk zien (hmm, Beta party), maar een paar dagen later moet het eerste deel van mijn thesis al binnen zijn, dus dat zou geen goed idee zijn...
Wel vet dat er terug echte trancefeestjes in antwerpen stad georganiseerd worden! :) |
|
|
| Synthesia |
| K'was normaal van plan keer deze maand over te slaan en niet uitgaan....hmmm..k'weet nog niet :) |
|
|
| djcresto |
Misschien als er die dag niets anders te doen is?
Voor de meeste tranceliefhebbers zijn dat vrij onbekende namen denk ik eh.
Lijkt me trouwens een vette locatie, is daar meer info over? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik weet dat er vroeger nogal veel jump-achtige parties gegeven werden, een beetje Dixies-stijl... |
|
|
| domineesje |
| Dixies in Brasschaat? is dat een jumpkot geworden :o |
|
|
| Jasperovitsj |
| Geen idee, maar toen ik daar nog elke week zat werd er toch redelijk wat jump en retro gespeeld hoor. Samen met het obligate r&b en 80's halfuurtje, en een occasionele deftige tranceplaat. |
|
|
| Xilver |
Ge beschrijft nu 80% van alle Belgische discotheken btw :p
Dixies vroeger ook wel geweest, heb nog ambras gehad met den buitenwipper, omda'k geen 20 frank wou geven, omda'k maar efkes naar buiten wou voor 'n luchtje te scheppen :) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ge beschrijft nu 80% van alle Belgische discotheken btw :p
|
sad, but so true. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Geen idee, maar toen ik daar nog elke week zat werd er toch redelijk wat jump en retro gespeeld hoor. Samen met het obligate r&b en 80's halfuurtje, en een occasionele deftige tranceplaat. |
zo staat op hun site ook |
|
|
|
|