|
!שיחות חינם מהאינטרנט - על אמת
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
עובד החרא הזה.......
רבע שעה חינם ארה"ב ישראל
בנתיים אין סלולרי
יוצרים יוזר בקלות אפילו בלי שישלחו סיסמא למייל.... יענו סתם שואלים מייל
www.palore.com |
|
|
| Glenn-Holmes |
אני חושב ששחר פתח טרד על זה
לא יודע אם זה על אותו שירות אבל היה פה טרד עלך זה ממש לא מזמן |
|
|
| YoraY |
עה אז סורי |:
אין שירות לסלולרי נכון? |
|
|
|
|