return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Zomer Vakantie, Waar ga jij naartoe? (pg. 4)
View this Thread in Original format
kolkiewolkie
*DIEPE ZUCHT*

zoals het nou lijkt, zit me deze zomer de hele zomer thuis... tis maar dat ik daar niet de persoon naar ben, maar anders vinnik dat toch wel aanleiding tot een beste partij gevloek/geschreeuw/gefrustreer...

comrads gaan namelijk OF mee met ouders :stongue: , of NIET (geen geld or something), of met de meid (altijd gunstig:p ;) ....

conclusie van het bovenstaande: het wordt hoog tijd een meid te vinden om vant zomer mee op pad te gaan :) ....:p

volgens mij mag ik al blij zijn als ik er een weekendje UK van kan maken om daar een party te besuchen ofzo...:( :( :( :( (depressed mode on)

greetz kolkiewolkie

iemand nog een id om 2 mille er doorheen te werken?? (ja ik weet dat ik al een thread heb lopen waar geld genoeg naartoe kan...maar hou dan nog wel wat over....)
John
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
*DIEPE ZUCHT*

...comrads gaan namelijk OF mee met ouders :stongue: , of NIET (geen geld or something), of met de meid (altijd gunstig:p ;) ....

kan je niet gewoon met iemand mee die met zn ouders gaat? vorig jaar en jaar dervoor ook gewoon iemand meegenomen terwijl ik ook met mn paps en mams ging :D:)

2 mille (hfl/€ <-- allbei goed) is overigens altijd welkom:D:) moet zo'n €5000 bij elkaar hebben aan et eind van et jaar heheh
Ruben_Dubbink
quote:

comrads gaan namelijk OF mee met ouders :stongue: , of NIET (geen geld or something), of met de meid (altijd gunstig:p ;) ....

conclusie van het bovenstaande: het wordt hoog tijd een meid te vinden om vant zomer mee op pad te gaan :) ....:p
[/B]

dus kW zit ook weer op z'n nieuwe stageplek om half 5 al weer te internetten op kosten van de baas.... :whip:

maar goed, om ff ontopic te blijven:

ga als het goed is naar Tsjechie op vakantie....lekker met de meid aan het meer van Slapy of zoiets....klinkt wel geinig,

enneh kW, waarom neem je niet je buurmeissie? :D

GreetZ RubDub
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink

dus kW zit ook weer op z'n nieuwe stageplek om half 5 al weer te internetten op kosten van de baas.... :whip:

maar goed, om ff ontopic te blijven:

ga als het goed is naar Tsjechie op vakantie....lekker met de meid aan het meer van Slapy of zoiets....klinkt wel geinig,

enneh kW, waarom neem je niet je buurmeissie? :D

GreetZ RubDub

nou wil je zeker dat ik ga happen ofnie :)

off topic: weet trouwens iemand wat voor een ge het is dat ik sinds gistermorgen geen meel meer krijg over nieuwe posts ed.
sjees, wat gaat er nou een tijd in zon forum zitten zeg.. zekers als elke dag alle cookies gedeleted worden...:mad:

greetz kolkiewolkie
Dj Lex
Heb nog ff gezocht naar die site over Chersonissos aangezien er zoveel naar toe gaan.

http://www.angelfire.com/pe/perrick/

Staan alle barretjes en disco's gerangschikt met cijfers voor van alles wat.

:D:D:D
biba
quote:
Originally posted by Blik

ehh, als er een minibar inzit is het hele probleem toch al opgelost lijkt me.....:conf: :conf:

maar ik zou ook een lading ijs kopen (is best goedkoop daar) en dat in het bad gooien en de Blikjes (of flesjes) bier er allemaal tussen zetten

Ja maar in een minibar kan je zo weinig bier in stoppen he! Vooral als je met 8 man gaat :eyes:

Greetz Biba!
TranceFool
quote:
Originally posted by Little Theseus
Lloret de Mar!!!
Ook net als vorig jaar, het wordt dus tijd dat we daar gaan meeten Trancefool! :p
Iig een grote populatie vrouwelijk volk wordt daar 2 weken onveilig gemaakt.

hehe lol, wanner ga je dan en waar zit je??
Ik zit in Hostal Reces, middenin et centrum vlakbij Cafe Brazilia (ken je vast wel :p:D) vertrek 8 juli
TimeportE
quote:
off topic: weet trouwens iemand wat voor een ge het is dat ik sinds gistermorgen geen meel meer krijg over nieuwe posts ed.
sjees, wat gaat er nou een tijd in zon forum zitten zeg.. zekers als elke dag alle cookies gedeleted worden...:mad:

damn dat heb ik ook, heb eff een pmetje naar swamper egstuurd.. super irritant, bijna even irri als naar huis te moeten steppen vanaf de stad omdat een pedaal is afdgebroken (geen grapje :() :whip::whip:
TranceFool
quote:
Originally posted by TimeportE

bijna even irri als naar huis te moeten steppen vanaf de stad omdat een pedaal is afdgebroken (geen grapje :() :whip::whip:

whehe das phun :p:D
Henkie_henk
Ikke denk spanje.. benidorm.. weer.. afgelope jaar ook rlxt..alhoewel de clubscene na 2 weekjes toch lichtelijk gaat vervelen.. ah ja was wel kicke..

lekker in me oom zn huis daar haha.. rijk voor ons alleen.. godse groot daar haha.. WOeSJ! alles hebben we daar haha.. die vakantie kost bijna nix.. :p campingvluchtje.. WOEsJ.. vorig jaar 500 piek d8 k.. voor vlucht.. d8 k hoor..

Hoe ist trouwens in Griekenland kwa uitgaan?? Ken me opzich nie herinneren of t daar wat was.. aangezien ik 14 was ofzow.. en toen niet echt meestampte ofzow.. ik ging meer afdrijven van de kust op me luchtbed enzow..

kolkiewolkie
quote:
Originally posted by TimeportE

bijna even irri als naar huis te moeten steppen vanaf de stad omdat een pedaal is afdgebroken (geen grapje :() :whip::whip:

.. en dat heb ik dus OOOOK al vrij recent gehad...
HiGH_NrG
Lekker baar Lloret de mar!! STAMPENNNN! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement