return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 
[27-05-2006] Incredible - Club Poema, Utrecht (pg. 2)
View this Thread in Original format
Unique2701
ik lig dan nog bij te komen van Ferry's 8u set :crazy:
Jackson Claxon
quote:
Originally posted by Unique2701
Toch niet meer om 11uur de volgende avond ;).
Unique2701
quote:
Originally posted by Jackson Claxon
Toch niet meer om 11uur de volgende avond ;).

jawohl
Jackson Claxon
quote:
jawohl
Helaasch! Wellicht een tot een volgende keer in Club Poema :)
kolkiewolkie
quote:

Ik denk dat je je weekend kunt gaan herplannen:

quote:
Op vrijdag 26 mei aanstaande zou in de Heineken Music Hall te Amsterdam de album release party plaats vinden van het nieuwe artist album van Ferry Corsten genaamd 'L.E.F.'. Omdat het management op dit moment niet voor 100% de show kan bieden die voldoet aan de vooraf gestelde eisen van gastoptredens van speciale artiesten met wie Ferry samengewerkt heeft voor zijn nieuwe album, heeft het management besloten om de show voor 26 mei te annuleren. Reeds gekochte kaarten kunnen uiteraard geretourneerd worden via Ticketbox.

Het lang verwachte nieuwe artiesten album 'L.E.F.' van Ferry Corsten ligt vanaf 26 mei in de Nederlandse platenzaken. Ferry Corsten en zijn management betreuren deze beslissing, maar willen het Nederlandse publiek tegemoet komen door op 22 juli een groots gratis feest te houden in Rotterdam genaamd Ferry Corsten @ The Park. Dit gratis buitenevenement zal worden gehouden bij het park bij de Euromast in Rotterdam. Meer informatie hierover volgt.
Unique2701
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Ik denk dat je je weekend kunt gaan herplannen:

YOU GOTTA BE ING KIDDING ME :whip: :whip: :whip:

Nog erger vind ik het voor al die mensen die al hun vliegticket hebben geboekt.. Gosh!

Edit: Bron?
Jackson Claxon
quote:
YOU GOTTA BE ING KIDDING ME :whip: :whip: :whip:

Nog erger vind ik het voor al die mensen die al hun vliegticket hebben geboekt.. Gosh!

Edit: Bron?
Bron: http://www.trouw.nl/laatstenieuws/l...sten+afgeblazen

Erg zuur dat het afgelast is! Ferry is altijd tof in de HMH. Daar komt bij dat als je een kaartje hebt het altijd klote is want dit zal je dan terug moeten geven/sturen :(.
Jackson Claxon
Paar dagen nog enzeau
HardKiller
Vanavond :D :crazy:
Stephan B
Suc6 met het feest kerels!

DjRV
en? hoe was het?
HardKiller
quote:
Originally posted by DjRV
en? hoe was het?

Ja erg goed! Niet bijzonder druk maar de sfeer zat er weer goed in! Alleen maar fijne platen :crazy:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement