return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
תוכנת צריבה
View this Thread in Original format
yahel222
היי מה קורה

איזה תוכנת צריבה אתם ממליצים ?!

הורדתי את הנרו 7 החדש - לא משהו
עושה בעיות בעיקר בצריבות IMAGE
Shahar
נרו 7 עושה בעיות בעיקר בהכל....
yahel222
תודה...

מה לא עושה בעיות ???? יותר יעזור לי
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by yahel222
תודה...

מה לא עושה בעיות ???? יותר יעזור לי

נירו לא עושה לי בעיות בכלל
בכל מקרה אם אתה רוצה לצרוב img אני ממליץ בחום על אלכוהול 120%
ALCOHOL 120%
YoraY
רק נרו 5!
(רסמי הוא היה בן זונה..)

אני משתמש ב6
m0sh
תוכנת צריבה ל IMAGE
http://www.imgburn.com/

תסמוך עלי היא הכי טובה....זה שידרוג ל
DVD Decrypter
שהמון אנשים משתמשים לצרוב
DVDS
Shahar
quote:
Originally posted by yahel222
תודה...

מה לא עושה בעיות ???? יותר יעזור לי


כן
כל גירסא מתחת ל 7..
5-6
6.6.6.8 וכו'
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement