|
תוכנת צריבה
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
היי מה קורה
איזה תוכנת צריבה אתם ממליצים ?!
הורדתי את הנרו 7 החדש - לא משהו
עושה בעיות בעיקר בצריבות IMAGE |
|
|
| Shahar |
| נרו 7 עושה בעיות בעיקר בהכל.... |
|
|
| yahel222 |
תודה...
מה לא עושה בעיות ???? יותר יעזור לי |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by yahel222
תודה...
מה לא עושה בעיות ???? יותר יעזור לי |
נירו לא עושה לי בעיות בכלל
בכל מקרה אם אתה רוצה לצרוב img אני ממליץ בחום על אלכוהול 120%
ALCOHOL 120% |
|
|
| YoraY |
רק נרו 5!
(רסמי הוא היה בן זונה..)
אני משתמש ב6 |
|
|
| m0sh |
תוכנת צריבה ל IMAGE
http://www.imgburn.com/
תסמוך עלי היא הכי טובה....זה שידרוג ל
DVD Decrypter
שהמון אנשים משתמשים לצרוב
DVDS |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by yahel222
תודה...
מה לא עושה בעיות ???? יותר יעזור לי |
כן
כל גירסא מתחת ל 7..
5-6
6.6.6.8 וכו' |
|
|
|
|