|
Youtube.com
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
בונה אנשים האתר הזה פשוט ענק!
קבלו אחרי פישפוש של כמה דקות מה מצאתי..
יאללה כל סרטון מצחיק משם יתקבל בברכה..
וכן אני יודע שיש טרד של סרטונים אבל איפה הוא? - יפה, בטיזנעמו - ואף אחד לא רוצה להזכר בו כי גם ככה ישכחו ממנו אחרי דקה
בקיצור קבלו אחרי פישפוש של כמה דקות מה מצאתי..
GOD IS A DJ
http://www.youtube.com/watch?v=X6tUHQtPxRM&search=dj
ושלא נדבר על הבדיחה הזאת שקלטתי מהפורום השכן יזראל אנדרגראונד
http://www.youtube.com/watch?v=EkRV_qJDs8s
יואו איזה קטע מצחיייייייק
!זוהי תחרות לאומנות המיקסים |
|
|
| skelz |
השני חופשי משעשע חחחח
http://www.youtube.com/watch?v=4ZhPGEE67ws
קלאסיקות!! |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
חחחחחחחחח
אילן בן שחר
חחחחחחח
חחחחחחחחחחח
אילן ושחר חחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| DvJ |
חחחחח........הקטע השני הרגג אותייי......
השרמן זה שרוקדד חח....יש מצב הוא אבא של יעל שרמן?? |
|
|
| Viber |
שימו לב למה שהדוקטור אומר:
"הגעתי למועדון ופשוט הייתה תת רמה של מוזיקה...אז התנדבתי אני לנגן"
אולי זה מה שגם אתם צריכים לעשות חחח
:p |
|
|
| uzi |
חחח!!!
איזה אנטיקה התוכנית של "בין הכסאות" בערוץ 1!
הוא לא יודע למקסס בכלל! איזה מצחיק הוא!
עד כמה שאני זוכר אילן בן שחר היה עובד ברשת ג' הישנה והטובה (לפני שעברה לשדר רק עיברית) עם כל התוכניות של הדאנס של עופר נחשון ורז ניצן (סוליד גלוב ופאנדאמטל רקורדינגס) ושוש עטרי וטוני פיין!!! איזה ישן!!!! והוידאו עם שנות התישעים במיקס מזכיר לי שהייתה תקופה שייתי שרוף על "איטלו-דאנס" - הדאנסים של היוצרים האיטלקים הישנים איזה חמווווד! |
|
|
| Koby |
| חחחחחח זה מופע סטנדאפ..אין מצב שהם רציניים...גם אני רוצה למקסס עם שלט טלוויזיה..הכי הרג אותי שהוא ניסה את "הצלחת" ולא שמעו כלום אז המנחה יצא מזה עם "ו.....נכנס לתוך פעולה".. |
|
|
| sh33p |
ואייייי זה טובבבבבבבבבבבבבבב
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| DjChook |
אוי זה נורא חזק. נורא נורא חזק
המוצ'ילרים האלה |
|
|
|
|