|
Josh Wink @ TAU ???????
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
אפשר להיפטר מסימני השאלה
הוא מופיע באומן באותו יום
(חמישי הקרוב)
11.5.06 |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by yahel222
אפשר להיפטר מסימני השאלה
הוא מופיע באומן באותו יום
(חמישי הקרוב)
11.5.06 |
כל שנה מגיע שם מהסצינה העולמית ליום הסטודנט
גוש ינגן שעה באוניברסיטה לפי משאני יודע בין 23:30-24:30 |
|
|
| KrazyDJs |
לנו (ז"א, איזור חיפה) יש את צביקה פיק ועופר ניסים....יאללה בלאגן :p
מי ישלם 80 שקל לגועל הזה...מקווה אולי שאני אוכל להיכנס חינם... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
לנו (ז"א, איזור חיפה) יש את צביקה פיק ועופר ניסים....יאללה בלאגן :p
מי ישלם 80 שקל לגועל הזה...מקווה אולי שאני אוכל להיכנס חינם... |
עופר ניסים?
ואאווו!!! :o |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
כל שנה מגיע שם מהסצינה העולמית ליום הסטודנט
גוש ינגן שעה באוניברסיטה לפי משאני יודע בין 23:30-24:30 |
אתה בטוח שכ"כ מאוחר ??? למה עד איזה שעה זה יום הסטודנט ???
זה מתחיל ב12 בצהריים !!!!
סעמק איך אני ישאר אני לומד ב8 בבוקר !!!
מישהו מתכנן ללכת ?? |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
עופר ניסים?
ואאווו!!! :o |
אתה סתם מקנא :toothless |
|
|
| coby |
Trance Addict University ?!?
יכול להיות שם טוב לתוכנית ברדיו |
|
|
| gErver |
| quote: | Originally posted by yahel222
אפשר להיפטר מסימני השאלה
הוא מופיע באומן באותו יום
(חמישי הקרוב)
11.5.06
|
איזה כבוד!
Josh Wink - Higher State of Consciousness (james zbiela remix)
אין צורך להרחיב על הטראק הזה..
תכלס אין לי מושג מה הוא מנגן בתקופה האחרונה... מה הסגנון שלו בסטים בכלל
??
והכי חשוב.. מזל טוב , קלטתי שיש לך היום 22 בדף הראשי. |
|
|
| DjChook |
חחח מה אתה עושה בעמוד הראשי!?
אבל ננצל את הבמה לדותן, מזל טוב :)
סוף סוף מצדיק את השם 222 |
|
|
| yahel222 |
תודה אנשים כן כן היום 22....
עוד 200 שנה והכינוי יהיה באמת נכון !!!!! |
|
|
| DjChook |
| בעזרת השם שכולנו נזכה לראות את זה |
|
|
|
|