return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Main Top Traxx (pg. 2)
View this Thread in Original format
Agent-Fire
quote:
Originally posted by DJ-Energy


אמרתי לעצמי
chen chook
פתאום דמיינתי איזה סיני יושב על הרצפה אוכל סושי

:stongue: :stongue: :stongue:


איזה שרוט.....
חחחח סיני יושב על הריצפה ואוכל סושי....
:stongue:
mos2002
הקיצר, אני סומך עליכם ועל העזרה שלכם
ובקשר לטרק של אולטרה, ישלי גירסא של 7 דקות שלו אבל איזה שדר מעצבן כל הזמן אומר

ferry corsten live at ואיזה מילה ארוכה
הקיצר אני מת על הטרק הזה.....מי שלא שמע שיצור קשר ואני ידאג שהוא ישמע

וקוראים לי ברק למי שלא ידע
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by Agent-Fire


איזה שרוט.....
חחחח סיני יושב על הריצפה ואוכל סושי....
:stongue:


אני אוהב סושי...
:D :D :D
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL


אני אוהב סושי...
:D :D :D


איכסססססססס זה אוכל לפלצנים





שאלה

למה לא ישחררו את
FREE?
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL


אני אוהב סושי...
:D :D :D


איכס....
NeMeSiS1234
אני לא אוהב סושי
זה לא אכיל
אבל מה זה קשור???
[=
DjChook
סושי,

זה מהדברים האלה הנעים

איכססס
Hell_Copter
סתכלו למה הפכתם את הט'רד הזה... לסושי ט'רד

בקשר לפרי...
אין לי מושג למה לא משחררים אותו..
אבל ברק... מזל טוב יש לך ריפ של השיר מלייב סט של פרי קורסטן :)

תוריד מאודיו גלאקסי גירסא אחת אם אתה רוצה... יש שם גרסאות של 11 דקות נראה לי
DJ-Energy
לא משחררים את
Free
בגלל של
Gielen

החליט שהוא לא רוצה לשחרר
:)

אבל נירא יכול להיות שהוא ישנה את דעתו

:D
DjChook
gielen rulezzzz

Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
gielen rulezzzz


תגיד את זה לאלה בפורום של המוסיקה...

יש שם כאלה שאהבו אותו פעם אבל עכשיו חושבים שהוא מסריח
אני לא חושב ככה...
Agent-Fire
quote:
Originally posted by Hell_Copter


תגיד את זה לאלה בפורום של המוסיקה...

יש שם כאלה שאהבו אותו פעם אבל עכשיו חושבים שהוא מסריח
אני לא חושב ככה...


אתמול ראיתי איזה ת'רד שאחד אמר שהיום הוא כבר מנגן מוזיקה מסחרית ורק פעם הוא היה טוב.... באיזה שנת 94....והוא רצה יענו שיפסיקו ללכת למסיבות שגיליאן מופיע בהם, אבל אנשים דווקא אמרו שהם עדיין אוהבים אותו....

וגם הוא אמר שהוא לא יודע למקסס, אבל המיקסוס שלו אחלה, והמעברים יפים!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement