|
Main Top Traxx (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
אמרתי לעצמי
chen chook
פתאום דמיינתי איזה סיני יושב על הרצפה אוכל סושי
:stongue: :stongue: :stongue: |
איזה שרוט.....
חחחח סיני יושב על הריצפה ואוכל סושי....
:stongue: |
|
|
| mos2002 |
הקיצר, אני סומך עליכם ועל העזרה שלכם
ובקשר לטרק של אולטרה, ישלי גירסא של 7 דקות שלו אבל איזה שדר מעצבן כל הזמן אומר
ferry corsten live at ואיזה מילה ארוכה
הקיצר אני מת על הטרק הזה.....מי שלא שמע שיצור קשר ואני ידאג שהוא ישמע
וקוראים לי ברק למי שלא ידע |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
איזה שרוט.....
חחחח סיני יושב על הריצפה ואוכל סושי....
:stongue: |
אני אוהב סושי...
:D :D :D |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
אני אוהב סושי...
:D :D :D |
איכסססססססס זה אוכל לפלצנים
שאלה
למה לא ישחררו את
FREE? |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
אני אוהב סושי...
:D :D :D |
איכס.... |
|
|
| NeMeSiS1234 |
אני לא אוהב סושי
זה לא אכיל
אבל מה זה קשור???
[= |
|
|
| DjChook |
סושי,
זה מהדברים האלה הנעים
איכססס |
|
|
| Hell_Copter |
סתכלו למה הפכתם את הט'רד הזה... לסושי ט'רד
בקשר לפרי...
אין לי מושג למה לא משחררים אותו..
אבל ברק... מזל טוב יש לך ריפ של השיר מלייב סט של פרי קורסטן :)
תוריד מאודיו גלאקסי גירסא אחת אם אתה רוצה... יש שם גרסאות של 11 דקות נראה לי |
|
|
| DJ-Energy |
לא משחררים את
Free
בגלל של
Gielen
החליט שהוא לא רוצה לשחרר
:)
אבל נירא יכול להיות שהוא ישנה את דעתו
:D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
gielen rulezzzz |
תגיד את זה לאלה בפורום של המוסיקה...
יש שם כאלה שאהבו אותו פעם אבל עכשיו חושבים שהוא מסריח
אני לא חושב ככה... |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
תגיד את זה לאלה בפורום של המוסיקה...
יש שם כאלה שאהבו אותו פעם אבל עכשיו חושבים שהוא מסריח
אני לא חושב ככה... |
אתמול ראיתי איזה ת'רד שאחד אמר שהיום הוא כבר מנגן מוזיקה מסחרית ורק פעם הוא היה טוב.... באיזה שנת 94....והוא רצה יענו שיפסיקו ללכת למסיבות שגיליאן מופיע בהם, אבל אנשים דווקא אמרו שהם עדיין אוהבים אותו....
וגם הוא אמר שהוא לא יודע למקסס, אבל המיקסוס שלו אחלה, והמעברים יפים! |
|
|
|
|