|
אנשים!!!!!! עזרה במציאת טרק חשוב....כנסו בבקשה
|
View this Thread in Original format
| mos2002 |
אני מחפש כבר יומיים את הגירסאת וידאו לטרק של יהל
yahel - Intelligent life
למי שיש בבקשה שיצור קשר, כל הפרטים שלי נמצאים ב-פרופיל
עוד פעם אנשים אם ישלכם את זה אני ישמח אם מישהו ישלח לי
תודה מראש |
|
|
| Dj-2TaLL |
תגיד החלק השמאלי של הכוסית בסיג שלך שקוף או שזה רק אני???
:D :D :D :D :D
סורי אחי אני לא יכול לעזור... |
|
|
| NeMeSiS1234 |
הוא לא שקוף אחי הוא פשוט קצת בולט
אם אתה מבין מלה אני מתכוון
[=
מצטער אחי אין לי את זה |
|
|
| mos2002 |
בקשר לחתימה, פשוט קר לה אז הפיטמה שלה בולטת חחחחחחח סתם לא יודע הקיצר אם מישהו יכול להשיג את הוידאו אדיט זה אתם, אז בבקשה תחפשוווווו
:) |
|
|
| DJ-Energy |
אחי
הטראק עצמו לא השתחרר
רק הווידאו!!..
אבל תשמע מה עושים
יכול להיות
שאם יש לך ת'ווידאו
תנסה להפוך אותה ל
Mp3
או
WAV
ולשמוע בווינאמפ
כי אני עשיתי את זה עם הווידאו של
Rank 1 - Such Is Life, Live @ Sensation
וזה עבד.. |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
אחי
הטראק עצמו לא השתחרר
רק הווידאו!!..
אבל תשמע מה עושים
יכול להיות
שאם יש לך ת'ווידאו
תנסה להפוך אותה ל
Mp3
או
WAV
ולשמוע בווינאמפ
כי אני עשיתי את זה עם הווידאו של
Rank 1 - Such Is Life, Live @ Sensation
וזה עבד.. |
אם יש ת'וידאו אז אפשר פשוט לעשות ריפ רק למוזיקה |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
אם יש ת'וידאו אז אפשר פשוט לעשות ריפ רק למוזיקה |
באיכות טובה? |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| ואם אין את הווידאו אז מה עושים? |
|
|
| DJ-Energy |
yahel-intelligent_life_remix
עמוק אחים שלי
:) |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
yahel-intelligent_life_remix
עמוק אחים שלי
:) |
עמוק ? |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
באיכות טובה? |
לא יותר גרוע מהאיכות שבוידאו |
|
|
|
|