|
Release Yourself met Roger Sanchez 7 uur lang
|
View this Thread in Original format
| Ouwe Dwaas |
Op 2 juni staat de Rotterdamse Maassilo (venue Now & Wow) volledig in het teken van housekoning Roger Sanchez.
Met een maar liefst 7 uur durende set zal “the S man” het publiek verwennen in een nieuwe editie van Release Yourself.
Artiesten als Tom Stephan, Luciën Foort, Stef Vrolijk, Billy the Klit en Hitmeister D verzorgen de muziek in de overige zalen.
Roger’s optredens van vorig jaar in het Paard van Troje en in de Panama zijn inmiddels legendarisch en waren uitverkocht in de voorverkoop.
Zorg dus dat je erbij bent en koop je kaartje in de voorverkoop!
Tijd: 23:00 - 06:00
Lokatie: Now & Wow
Plaats: Rotterdam
Line-up:
Now 1:
23:00 - 06:00: Roger Sanchez
Super Wow 2:
Luciën Foort
Stef Vrolijk
Tom Stephan
Kelder:
Billy the Klit
Hitmeister D
Kaarten:
Kaarten zijn te verkrijgen bij TicketBox |
|
|
| Frenkieee |
| 2 juni, datum komt me niet echt goed uit... anders had ik het miss nog wel overwogen. Lijkt me wel vetjes. Vorige keer in Now & Wow was het zeer goed vertoeven. |
|
|
| TranceFool |
| 100% zeker aanwezig :cool: |
|
|
| Lynxx |
Ook aanwezig!!
Zijn nog wel kaarten voor verkrijgbaar toch? |
|
|
| michiel |
mooie shizzle
heb m'n kaarten in de pocket! |
|
|
| Hitman |
| Zo dit was weer een mooi feestje!:crazy: |
|
|
|
|