|
Circulation vs. Josh Wink מה לעשות מחר???
|
View this Thread in Original format
| Koby |
לאן עדיף לצאת מחר?
אני מכיר את סירקוליישן בתור יוצרים אבל בחיים לא שמעתי סט שלהם..גם את ג'וש אני לא מכיר..אז תעזרו לי עם זה..אם מישהו יכול לזרוק פה שמות של קטעים שהם מנגנים היום אני ישמח וזה יעזור לי להחליט..דבר שני..אני יוצא עם מישהי..ככה שהייתי רוצה לראות קהל קצת יותר איכותי יחסית..
תודה מראש.. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Koby
לאן עדיף לצאת מחר?
אני מכיר את סירקוליישן בתור יוצרים אבל בחיים לא שמעתי סט שלהם..גם את ג'וש אני לא מכיר..אז תעזרו לי עם זה..אם מישהו יכול לזרוק פה שמות של קטעים שהם מנגנים היום אני ישמח וזה יעזור לי להחליט..דבר שני..אני יוצא עם מישהי..ככה שהייתי רוצה לראות קהל קצת יותר איכותי יחסית..
תודה מראש.. |
ממממ אם אתה רוצה קהל קצת יותר איכותי קח תאופציה השלישית של המקסים ותסגור עניין
מקום עם רחבה לא גדולה מדי שמאכלסת בשיאה כ-200-250 איש להערכתי אבל יש שם בר גדול שמסביבו יש לפחות איזה 30 מקומות ישיבה וספות מאחורי הבר שגם מאפשרות איכלוס של כמה עשרות אנשים |
|
|
| Koby |
| נמשע נחמד..איזה מוסיקה יש שם? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Koby
נמשע נחמד..איזה מוסיקה יש שם? |
הליין נקרא
"progressive thursdays"
בעקרון זה לא רק פרוגרסיב ויש המון אלקטרו גם אבל יצא לי בכל פעם שם לשמוע פנינים אמיתיות של פרוג
שתי הרזידנטים שם הם די טובים
נדב אגמי שזכה ב-2004 בתחרות של הייניקן וחימם את טיאסטו
זומבי שאותו אני אוהב קצת יותר מהפעמים ששמעתי
באחת הפעמים הייתי מותק לגמרי ותפאום ב-6 בבוקר כשהייתי על הספה הוא שם את
jono grant vs. mike koglin - sequential (pig & dan remix) ואני אזרתי כוחות כדי לחזור לרקוד |
|
|
| Shahar |
| יום הסטודנט לפניםםםםםםםםםםםםםםםםםם |
|
|
| Koby |
| quote: | Originally posted by Shahar
יום הסטודנט לפניםםםםםםםםםםםםםםםםםם |
לא מושך אותי..לפני שנתיים היה מעולה עם פרד בייקר.. |
|
|
| Scorchio |
מקסים זה ערב קצת יותר טראנסי אז לדעתי לך על ההמלצה של אילן
היום מתארח שם ג'יימס מונרו. |
|
|
| Flotser |
אתמול ביום הסטודנט לא התלהבתי יותר מדי מג'וש ווינק,
אז הוא יודע לעשות עליות עצבניות כאלה שיכולות לשגע תקהל, אבל בסה"כ לא כזה מיוחד והסאונד הטקי מדי לא הכי לטעמי.
הוא טוב כן, אבל אני חושב הייתי מנסה דווקא את
circulation |
|
|
|
|