|
[07-07-2006] BETA Party V3 (Menno & Jonas) - Rector, Gent [BE] !!!GRATIS!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
Ei zette de tent vorige keer toch mooi op zijn kop :)
We verwachten een gelijkaardig scenario ditmaal :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Loraine
Wordt overigens wèl mijn eerste keer dat ik Ei LIVE aan de TTs mag aanschouwen... :o
Heb er zinnnn in :D
PS: Domi > Meiden-Meetup ! Zie post BETA |
Meiden meet-up?
Wil mevrouw nog meerijden of wat? :p |
|
|
| Arash |
| How far is this place to Amsterdam??? I'll be in Amsterdam for Sensation White & Black and maybe i can go to this place, which is day b4 the black. |
|
|
| Synthesia |
| About 220km, so a 2hr drive |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
Ei zette de tent vorige keer toch mooi op zijn kop :)
We verwachten een gelijkaardig scenario ditmaal :D |
.
Enfin, hopelijk staat de tent al op zijn kop bij de andere dj's, en zet Ei gewoon de trend verder :D |
|
|
| Muppy |
| Hey dit is een leuke...Gaan er auto's naartoe? Eventueel wil ik me opwerpen als vervoerder?:o |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Meiden meet-up?
Wil mevrouw nog meerijden of wat? :p |
Jaaaah scheet, ik rij GRAAG met je mee !! :D
Ik ga je alleen TER PLEKKE ook ff voorstellen aan ene Translucide: JE WEET :p
En ik wil Domi eindelijk wel eens meeten |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Loraine
JE WEET :p |
Ja tog...
En Muppy... Ik weet nog niet zeker of ik nog plaats heb in de voiture... ligt eraan of we met 1 of 2 gaan... Ik hou je wel op de hoogte :) |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ja tog...
En Muppy... Ik weet nog niet zeker of ik nog plaats heb in de voiture... ligt eraan of we met 1 of 2 gaan... Ik hou je wel op de hoogte :) |
is goooeedd!
gaat Jay To Tha Pay ook mee eig? |
|
|
| eieregooie |
| Juan tot de Pablo mag België niet in of zoiets vaags :toothless |
|
|
| ZZandirt |
heej Ei!!
als jij draait kom ik wel ff kijken... ik mag belgie wel in..
overige namen klinken ook leuk...
feesten met Belgen...... who would 've thought :D |
|
|
| eieregooie |
Gezellig! Hoe meer nederlanders hoe beter :D
Misschien kan jij wat regelen met Muppy dan? Ik vrees dat mijn auto vol is (zit 1 twijfelaar bij) |
|
|
|
|