return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
[07-07-2006] BETA Party V3 (Menno & Jonas) - Rector, Gent [BE] !!!GRATIS!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
TOR
Ei zette de tent vorige keer toch mooi op zijn kop :)
We verwachten een gelijkaardig scenario ditmaal :D
eieregooie
quote:
Originally posted by Loraine
Wordt overigens wèl mijn eerste keer dat ik Ei LIVE aan de TTs mag aanschouwen... :o
Heb er zinnnn in :D

PS: Domi > Meiden-Meetup ! Zie post BETA


Meiden meet-up?

Wil mevrouw nog meerijden of wat? :p
Arash
How far is this place to Amsterdam??? I'll be in Amsterdam for Sensation White & Black and maybe i can go to this place, which is day b4 the black.
Synthesia
About 220km, so a 2hr drive
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by TOR
Ei zette de tent vorige keer toch mooi op zijn kop :)
We verwachten een gelijkaardig scenario ditmaal :D

.


Enfin, hopelijk staat de tent al op zijn kop bij de andere dj's, en zet Ei gewoon de trend verder :D
Muppy
Hey dit is een leuke...Gaan er auto's naartoe? Eventueel wil ik me opwerpen als vervoerder?:o
Loraine
quote:
Originally posted by eieregooie
Meiden meet-up?

Wil mevrouw nog meerijden of wat? :p


Jaaaah scheet, ik rij GRAAG met je mee !! :D
Ik ga je alleen TER PLEKKE ook ff voorstellen aan ene Translucide: JE WEET :p
En ik wil Domi eindelijk wel eens meeten
eieregooie
quote:
Originally posted by Loraine
JE WEET :p

Ja tog...

En Muppy... Ik weet nog niet zeker of ik nog plaats heb in de voiture... ligt eraan of we met 1 of 2 gaan... Ik hou je wel op de hoogte :)
Muppy
quote:
Originally posted by eieregooie
Ja tog...

En Muppy... Ik weet nog niet zeker of ik nog plaats heb in de voiture... ligt eraan of we met 1 of 2 gaan... Ik hou je wel op de hoogte :)


is goooeedd!

gaat Jay To Tha Pay ook mee eig?
eieregooie
Juan tot de Pablo mag België niet in of zoiets vaags :toothless

ZZandirt
heej Ei!!

als jij draait kom ik wel ff kijken... ik mag belgie wel in..

overige namen klinken ook leuk...

feesten met Belgen...... who would 've thought :D
eieregooie
Gezellig! Hoe meer nederlanders hoe beter :D

Misschien kan jij wat regelen met Muppy dan? Ik vrees dat mijn auto vol is (zit 1 twijfelaar bij)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement