return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 
[20,22/07] Illusion Beach 2006 @ Hangaar I, Oostende (pg. 2)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
Ergens wel logisch dat ze met het oog op 19 Years Illusion de grote kanonnen nog even in de kast houden ;)
MikeVee
het is maar 2 dagen, ze hebben veel guest-dj's echt niet nodig. De meeste van hun vaste klanten horen toch liever hun favoriete resident die door hun gekende plaatjes speelt.
Progrez
Ik vermoed dat ze zich vorig jaar met Illusion Beach een beetje hebben geforceerd.

Ik laat deze in elk geval links liggen.
Devilex
Ach ik vind die "At The Beach" concepten toch maar overhaald.
Is een evenement zoals een ander aangezien het toch in een hangar doorgaat, een At The Beach moet doorgaan op een strand zelf zodat ge is goe kunt gaan crashen in da zand as ge te scheef zijt of is of de zee inlopen as ge het te heet hebt.
mrcanon
At the beach interesseert mij totaal nie, maar damn kijk op de rechtse pagina!!!!!

19 Years Illusion
* Armin Van Buuren
* M.I.K.E.
* Markus Schulz

!!!!!!!!!!!!

Daar ben ik bij! 100% zeker!
mrcanon
quote:
Originally posted by diddi
www.jumpaddict.com :o :toocool:


"T'is lijk da dj Jos Kozmoz van over de ros ne keer zei: der zijn twee belangrijke dingen int leven: jezelve en de bas!" :D :p :clown: :disbelief
Jasperovitsj
ROFL, kmoet ineens denken aan die partnerruil-sketch uit In De Gloria waar Wim Opbrouck in zijn tijgeslipke staat te shaken. "Ik voel die bassen in m'n ballen, in m'n ballen, die bassen!!". :haha:
Eagle`
quote:
Originally posted by mrcanon
At the beach interesseert mij totaal nie, maar damn kijk op de rechtse pagina!!!!!

19 Years Illusion
* Armin Van Buuren
* M.I.K.E.
* Markus Schulz

!!!!!!!!!!!!

Daar ben ik bij! 100% zeker!



Me denkt terug aan de belachelijk sfeer op 16 years illusion, kortom dit wordt een topfeest !!! :crazy: :toocool:
Synthesia
Nog eens de roll-call in de juist thread:

Donderdag 20 juli

* Synthesia
* Den Backer + Devilex + min. 2

Zaterdag 22 juli

* Synthesia +1
* TOR (kunt maken dat ge komt :))


Wel spijtig dat Zillion die zaterdag nu ook juist nettrance namen moet boeken :/ En verleden week haast niks van trance (was toen Ghoststyle aan de ene kant, Zillion Beach met groove en retro den andere kant)

Zillion Beach 22 juli:

Warming up
22h00-00h00 Mersco vs Zil69

Main
00h00-04h00 Fire dj Energy vs Elof
04h00-06h30 Yves De Ruyter

06h30-12h00 After-sessions / Alex, Fou, Bextor, ....

Denk da'k toch naar het Zillion gedeelte ga die nacht, zou natuurlijk tof zijn moest ge kunnen overswitchen tussen de rooms zonder 20eur extra dervoor te moeten betalen. Elof weet jij hier misschien ietske meer over?
TOR
Vinden beide events op dezelfde locatie plaats?

Zillion geniet eveneens mijn voorkeur, zeker nu ik de timetable zie :crazy:

Synthesia
quote:
Originally posted by TOR
Vinden beide events op dezelfde locatie plaats?

Zillion geniet eveneens mijn voorkeur, zeker nu ik de timetable zie :crazy:


Yeps, naast mekaar in den Hangaar

off-topic, kev, waar bleef dat bericht 2 weken geleden :p:whip:
TOR
quote:
Originally posted by Synthesia
off-topic, kev, waar bleef dat bericht 2 weken geleden :p:whip:


Ik had een bericht gestuurd, maar dat zal naar een fout nummer zijn gegaan :(
Kun je me via pm nog es je nummer sturen? Thanks!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement