|
avi files!!!!
|
View this Thread in Original format
| Rising |
אני מוריד לי סרטים מהרשת..
mpg
mov
וכו'.. הכל עובד טוב...
כל פעם שאני בא לצפות בסרט
avi
זה מראה לי מלא פסים שחוסמים את הסרט ולא נותנים לי לראות...
יש לי המוווון קודקים מותקנים...
מה אמורה להיות הבעיה מה חסר לי כדי לצפות בקבצי
avi
כמו בנאדם??
רוב תודות. |
|
|
| m0sh |
למחוק את כולם ולהוריד
ffdshow
בלבד |
|
|
| m0sh |
ffdshow
זה לא פאק
הפאק שהבאת
כולל בתוכו את
DivX, XviD - FFDShow 17.02.2005 Alpha
ועוד כל מיני שטויות שאתה לא צריך
יש כבר גירסאות יותר חדשות ועדיפות לאף אף די ואני לא סובל את כל הפאקים
1.FFDSHOW
2.AC3FILTER
3.VOBSUB
4.EXIT |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by m0sh
ffdshow
זה לא פאק
הפאק שהבאת
כולל בתוכו את
DivX, XviD - FFDShow 17.02.2005 Alpha
ועוד כל מיני שטויות שאתה לא צריך
יש כבר גירסאות יותר חדשות ועדיפות לאף אף די ואני לא סובל את כל הפאקים
1.FFDSHOW
2.AC3FILTER
3.VOBSUB
4.EXIT |
במה שנתתי יש הכל
וגירסא חדשה זה לאו דווקא הגירסא הכי טובה
אממממ נרו...חחחח |
|
|
| m0sh |
שחר תתבגר
אתה חושב שאני שם על מה שאתה אומר בכלל?
זה שאתה עילג זה בעיה שלך ואני בכלל לא משתמש בנרו
עכשיו אורן תעזוב את הילד הזה שההבנה שלו במחשבים היא בערך כמו ההבנה שלי בבלט
הפאק הזה כולל דברים שלא צריך כמו קודק של דיווקס למשל שהוא מיותר
וסתם להתקין מלא קודקים ודברים שלא צריך יכול לגרום לבעיות |
|
|
| DjChook |
שחר, מוש צודק
אסור להתקין חבילות מקודדים, במיוחד אם התקנת כבר כאלה בעבר
לרוב יש התנגשויות ובניגוד להרבה דברים בחיים, במקרה הזה כל המוסיף הרי הוא גורע.
FFDSHOW
זו בעצם התוכנה שאיגדה אליה את המקודדים הטובים ביותר שהמתכנתים שלה מצאו ויעלה אותם ככה שהמשתמש הפשוט לא יצטרך לדאוג לכלום
מה שעושים החבילות, זה מתקינים אותה, ובמקביל גם את כל המקודדים שהיא מכילה בתוכם, שוב.
לרוב זה באמת לא יוצר בעיות, אבל אם כבר יש לבחור בעיות עם מקודדים
הצעה שלי זה לנסות להסיר את כולם וללכת על הפשוט ביותר
אם כבר בחבילות עסקננו
אז החבילה הכי טובה ואיכותית היום היא
K-Lite Codec
בלי שום קשר, האם הדבר קורה בכל קבצי ה
AVI?
רק חדשים? מה לגבי ישנים? |
|
|
| Rising |
תודה לכולם!!
| quote: | Originally posted by DjChook
בלי שום קשר, האם הדבר קורה בכל קבצי ה
AVI?
רק חדשים? מה לגבי ישנים? |
זה לא קורה בכולם.. זה קורה בקבצים מסוימם גם ישנים וגם חדשים.. כנראה שהם מקודדים עם מקודד מסוים שחסר לי ספציפית.
בכל מקרה עבדתי בדרך הקשה והורדתי avi converter
והפכתי את הקובץ
avi ל - mpg
חח..
לא הרעיון הכי חכם אבל בסדר. |
|
|
|
|