return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
avi files!!!!
View this Thread in Original format
Rising
אני מוריד לי סרטים מהרשת..
mpg
mov
וכו'.. הכל עובד טוב...

כל פעם שאני בא לצפות בסרט
avi
זה מראה לי מלא פסים שחוסמים את הסרט ולא נותנים לי לראות...

יש לי המוווון קודקים מותקנים...

מה אמורה להיות הבעיה מה חסר לי כדי לצפות בקבצי
avi
כמו בנאדם??

רוב תודות.
m0sh
למחוק את כולם ולהוריד
ffdshow
בלבד
Shahar
לא זה לא הפאק הכי טוב
לדעתי הכי טוב זה זה
http://www.free-codecs.com/download...ck_All_in_1.htm
m0sh
ffdshow
זה לא פאק

הפאק שהבאת
כולל בתוכו את
DivX, XviD - FFDShow 17.02.2005 Alpha

ועוד כל מיני שטויות שאתה לא צריך

יש כבר גירסאות יותר חדשות ועדיפות לאף אף די ואני לא סובל את כל הפאקים

1.FFDSHOW
2.AC3FILTER
3.VOBSUB
4.EXIT
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
ffdshow
זה לא פאק

הפאק שהבאת
כולל בתוכו את
DivX, XviD - FFDShow 17.02.2005 Alpha

ועוד כל מיני שטויות שאתה לא צריך

יש כבר גירסאות יותר חדשות ועדיפות לאף אף די ואני לא סובל את כל הפאקים

1.FFDSHOW
2.AC3FILTER
3.VOBSUB
4.EXIT


במה שנתתי יש הכל
וגירסא חדשה זה לאו דווקא הגירסא הכי טובה
אממממ נרו...חחחח
m0sh
שחר תתבגר
אתה חושב שאני שם על מה שאתה אומר בכלל?
זה שאתה עילג זה בעיה שלך ואני בכלל לא משתמש בנרו

עכשיו אורן תעזוב את הילד הזה שההבנה שלו במחשבים היא בערך כמו ההבנה שלי בבלט

הפאק הזה כולל דברים שלא צריך כמו קודק של דיווקס למשל שהוא מיותר
וסתם להתקין מלא קודקים ודברים שלא צריך יכול לגרום לבעיות
DjChook
שחר, מוש צודק
אסור להתקין חבילות מקודדים, במיוחד אם התקנת כבר כאלה בעבר
לרוב יש התנגשויות ובניגוד להרבה דברים בחיים, במקרה הזה כל המוסיף הרי הוא גורע.

FFDSHOW
זו בעצם התוכנה שאיגדה אליה את המקודדים הטובים ביותר שהמתכנתים שלה מצאו ויעלה אותם ככה שהמשתמש הפשוט לא יצטרך לדאוג לכלום
מה שעושים החבילות, זה מתקינים אותה, ובמקביל גם את כל המקודדים שהיא מכילה בתוכם, שוב.

לרוב זה באמת לא יוצר בעיות, אבל אם כבר יש לבחור בעיות עם מקודדים
הצעה שלי זה לנסות להסיר את כולם וללכת על הפשוט ביותר

אם כבר בחבילות עסקננו
אז החבילה הכי טובה ואיכותית היום היא
K-Lite Codec

בלי שום קשר, האם הדבר קורה בכל קבצי ה
AVI?

רק חדשים? מה לגבי ישנים?
cluBBer
quote:
Originally posted by DjChook
אם כבר בחבילות עסקננו
אז החבילה הכי טובה ואיכותית היום היא
K-Lite Codec


בדיוק
ניתן להוריד אותה מ
http://home.hccnet.nl/h.edskes/mirror.htm
Rising
תודה לכולם!!


quote:
Originally posted by DjChook


בלי שום קשר, האם הדבר קורה בכל קבצי ה
AVI?

רק חדשים? מה לגבי ישנים?


זה לא קורה בכולם.. זה קורה בקבצים מסוימם גם ישנים וגם חדשים.. כנראה שהם מקודדים עם מקודד מסוים שחסר לי ספציפית.

בכל מקרה עבדתי בדרך הקשה והורדתי avi converter
והפכתי את הקובץ
avi ל - mpg
חח..

לא הרעיון הכי חכם אבל בסדר.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement