|
יום הסטודנט באוניברסיטת ת"א, 11/05/06 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by DjChook
המצחיק הוא שמיכאל היחיד שבאמת לומד שם
לא? |
אני לומד שם....:D |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by yahel222
אני לומד שם....:D |
אני מתחיל מכינה שנה הבאה...
לא יאומן שדותן הצעירון כבר לומד שם ואני רק יתחיל מכינה חח..:D |
|
|
| DjChook |
סורי דותן שכחתי אותה
בע"ה באוקטובר אני מצטרף ;) |
|
|
| yahel222 |
מכינה למה ???
חן מה אתה מתחיל ?? (כבר נרשמת ?? היה צריך כבר להירשם לא ???)
בכל אופן אם זה משפטים דברו איתי נסדר לכם מחברות... |
|
|
| Shahar |
| צח הבא בתור חחחחחח |
|
|
| DjChook |
נרשמתי כבר למחשבים וניהול דו חוגי
התקבלתי לשניהם בנפרד , והדו חוגי התנאי קבלה כרגע גבוהים אז עדין אין תשובה אבל רוב הסיכויים שאני אתקבל
אוגוסט ועדה רפואית, אם הצבא אומר שלום, תא אומרת שלום
באתי להזיעעע |
|
|
| m0sh |
חן אתה הולך לטחון!
אני טוחן מספיק עכשיו...אבל חנון כמוך יסתדר :p
יאללה עוד יום לימודים |
|
|
| DjChook |
תשמע מוש, אם אתה אומר שאני הולך לטחון בגלל שזה דו חוגי
אז אני מעדיף להכין כמה עבודות בכלכלה ופסיכולוגיה
מאשר עוד קורס תיאורטי במתמטיקה.
זה אחת הסיבות שלקחתי דו חוגי,
להעלים חלק מהמתמטיקה המזוויעה של מדמ"ח
אבל אני מוכן לטחון. אני חנון טוב :) |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by DjChook
תשמע מוש, אם אתה אומר שאני הולך לטחון בגלל שזה דו חוגי
אז אני מעדיף להכין כמה עבודות בכלכלה ופסיכולוגיה
מאשר עוד קורס תיאורטי במתמטיקה.
זה אחת הסיבות שלקחתי דו חוגי,
להעלים חלק מהמתמטיקה המזוויעה של מדמ"ח
אבל אני מוכן לטחון. אני חנון טוב :) |
מזה ניהול דו-חוגי ???
ניהול וכלכלה ???
אני לומד דו-חוגי
משפטים וכלכלה
והכלכלה עד עכשיו לא כזה רציני - המבחן עצמו קשה אבל בקושי משקיעים במהלך השנה
אבל משפטים שיא השיאים יש לי מליון עבודות (סמסטר הזה 19 עבודות ובוחן אמצע) !!!
וכל עבודה זה לפחות 12 שעות השקעה |
|
|
| DjChook |
לא לא דותן
ניהול ומחשבים
יעני
Bsc במדעי המחשב
Ba בניהול
בכל מקרה, בת דודה שלי לומדת משפטים וממשל ברייכמן וגם היא בוכה על כמות העבודות :)
חיים לא פשוטים
אגב, אשתו של אח שלי סיימה מצטיינת דיקאן של משפטים כלכלה בירושלים
אחלה תואר |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by DjChook
לא לא דותן
ניהול ומחשבים
יעני
Bsc במדעי המחשב
Ba בניהול
בכל מקרה, בת דודה שלי לומדת משפטים וממשל ברייכמן וגם היא בוכה על כמות העבודות :)
חיים לא פשוטים
אגב, אשתו של אח שלי סיימה מצטיינת דיקאן של משפטים כלכלה בירושלים
אחלה תואר |
יפה יפה גם אלה המוסדות הכי טובים
בכל מבחני הלשכה בשנתיים האחרונות העברית ות"א היו מקומות 1-2 (מתחלף כל פעם) באחוזי עוברים ובממוצע, ורייכמן מקום שלישי |
|
|
| DjChook |
אין ספק שעשית בחירה טובה
רק שלא תשבר ;)
נתראה בספריה חח (או שלא...) |
|
|
|
|